Один із найбільших українських банків "ПриватБанк" останнім часом отримує безліч негативних відгуків. Деякі скаржаться на збої в роботі банкоматів, інші розповідають про незрозумілі списання з банківських карток. Черговий негативний відгук клієнта "ПриватБанк" з'явився на сайті Мінфіну.
Клієнтка "ПриватБанк" розповіла, що після початку вторгнення росії опинилася в окупації на Херсонщині. Через кілька місяців життя в окупації її сім'я вирішила виїжджати, через Крим, оскільки іншої безпечної дороги не було, перебралися до Туреччини до дітей, подали документи на тимчасовий захист. В Україні вона мала ФОП, рахунок знаходився у "ПриватБанк".
На рахунку ФОП вона мала близько 500 000 гривень. Якогось моменту доступ до "Приват24" їй заблокували, і повідомили про припинення обслуговування без пояснення причини. Запропонували переказати кошти в інший банк, за умови, що вона має особисто прийти із заявою до будь-якого відділення "ПриватБанк". Але такої можливості вона просто не має.
"Тобто банк фактично привласнив мої кошти, без суду і слідства, не входячи в положення переселення в умовах війни, за шаблоном відпрацьовуючи свою позицію, а саме в жодному разі не дати забрати гроші", - зазначила українка.
Більше того, їй також запропонували оформити нотаріальну довіреність на першого зустрічного в Україні, щоби він міг за мене написати заяву у відділенні.
"Виглядає як ще більше глузування з ситуації, адже нікого не залишилося в країні. У підтримці банку абсолютно не хочуть допомогти вирішити банальне питання переказу МОЇХ грошей. Потрібна якась верифікація — будь ласка, наберіть по відео, онлайн, ми живемо у вік цифрових технологій. Ні, так не можна. Бо мета одна, вкрасти, привласнити гроші", - обурилася клієнтка "ПриватБанк".
Останні новини України:
Також повідомлялося, що Приватбанк запустив нову важливу послугу – як українцям отримати додаткові кошти.
Крім того, Politeka.net писала, що українців попередили про підлих схем аферистів.