Доступний хетчбек Toyota Corolla, крім приємної ціни, має кілька переваг. Експерти під час випробування на дорозі з'ясували, що керованість до сильних якостей не відноситься.
Автори каналу km77.com у YouTube перевірили нову Toyota Corolla 200H GR Sport 2023 модельного року у парі важливих тестів на керованість. Результати не потішили.
У слаломі компактний хетчбек подолав смугу перешкод за 24,5 с. Це виявилося повільніше за лідерів класу, що свідчить про не надто хороші налаштування шасі.
Друге випробування – так званий лосиний тест. Цей заїзд показує керованість машини в екстремальних ситуаціях, коли необхідно об'їхати раптову перешкоду, не зачепити її та повернутися на початкову траєкторію.
Фахівці вимагають від автомобілів проходити цей тест на швидкості не нижче 77 км/год. Однак Toyota Corolla впоралася на максимальній швидкості 76 км/год. Швидше розігнатися та пройти тест не вдавалося.
Нагадаємо, як раніше розповідав OBOZREVATEL, з тестом на керованість не впорався бюджетний кросовер Dacia Duster 2023, який має дуже високий попит на ринку.