/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fabbfda4b1b7d5e56ba8d891acb698683.jpg)
Клієнтка "Привату" залишилася без накопичень: шахраї "обдурили" систему безпеки та обнулили рахунок
Клієнтка "ПриватБанку" втратила понад 4 тисячі доларів. Зловмисники безперешкодно списали гроші з рахунку кількома трансакціями. Про це українка розповіла на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що шахраї списали з її карти усі накопичення за лічені хвилини. При цьому вона мала активовані ліміти на оплату, проте це не допомогло вберегти кошти. Вона подала заяву на повернення коштів, однак у ПриватБанку відмовили.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F226f996cbc5758635257b0ae22b2b005.jpg)
"З моєї картки шахраї списали 4171$ 9 платежами протягом 9-ти хвилин і ПриватБанк не може з цим нічого зробити, я подала заявки на повернення коштів у зв'язку з шахрайством, їх мали обробити до 120 днів, проте заявки були закриті за кілька днів у зв'язку з тим, що за їхніми правилами все пройшло чесно і начебто було підтвердження щодо 3DSecure", - поділилася жінка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F944c256f018061c2be66b033e85d783a.jpg)
Клієнтка зазначила, що банк навіть не надіслав повідомлення, що з картки списалися кошти, і вона не встигла заблокувати її, щоб зберегти хоч щось.
"ПриватБанк, якщо ви все ж таки не можете захистити права та кошти своїх клієнтів, могли хоча б попереджати їх про те, що у вашій системі така дірка. Найгірший досвід, нікому не рекомендую користування цим банком", - обурилася клієнтка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F456e4abbb1c17b26aae8eaa1024dd6d3.jpg)

