У "Київводоканалі" розповіли як залишитися з правильними нарахуваннями та не втратити гроші
У "Київводоканалі" розповіли як залишитися з правильними нарахуваннями та не втратити гроші

У "Київводоканалі" розповіли як залишитися з правильними нарахуваннями та не втратити гроші

Кожного місяця, користувачі послуг водопостачання мають передавати показники лічильника до "Київводоканалу". Але попри це в українців виникає чимало запитань.

На офіційній сторінці "Київводоканалу" нагадали споживачам, куди потрібно звертатися у випадку запитань про нарахування, коригування, актуальність та коригування показників лічильника. Зробити це можна особисто або онлайн.

Лічильники води, фото Знай.ua
Лічильники води, фото Знай.ua

Центри обслуговування споживачів

Якщо ви хочете прийти з документами та показами, то необхідно лише обрати зручний для вас центр. Ознайомитися з переліком та адресами можна за посиланням.

Онлайн-сервіси

Більшість питань можна вирішити не виходячи з дома. Для цього необхідно обрати зручний спосіб.

За допомогою телефонної консультації. Зв'язатися з представниками компанії можна за номером: 202-02-02

Дізнатися відповідь на ваше запитання можна в чат-боті Viber або Telegram.

Окрім цього є третій спосіб - надсилання листа з питанням на електронну пошту "Київводоканалу". Варто звернути увагу, що електронна пошта для кожного району міста відрізняється. Актуальні адреси можна переглянути на сайті водоканалу.

Лічильник води. Фото: скрін youtube
Лічильник води. Фото: скрін youtube

У "Київводоканалі" зазначили, що можна звертатися й в особисті повідомлення на Фейбук, але в тих випадках, коли питання не потребують уточнення за особовим рахунком.

Раніше портал Знай інформував, нарахують свої показники: у ДТЕК пояснили як виправити помилкові показники лічильника електроенергії

Також наш портал повідомляв, "Київводоканал" дав споживачам шанс попрощатися із боргами: що потрібно зробити

Джерело матеріала
loader
loader