Для всіх наших читачів, які можуть провести довгий годинник за улюбленою грою, є важливі новини. Компанія Paradox Interactive та студія Colossal, яка розробляє нову вже другу частину містобудівної стратегії Cities: Skylines, поділилися деталями підтримки модифікацій.
Paradox зазначила, що позиціонує Cities: Skylines II як гру нового покоління, яка потребує певного рівня заліза. Водночас команді не вдалося досягти бажаного рівня продуктивності.
Про це стало відомо завдяки на ігровій платформі Paradox.
Незважаючи на брак оптимізації, переносити реліз на пізніший термін Paradox не збирається: на думку видавця, так для проекту буде краще в довгостроковій перспективі.
"Ми поступово покращуватимемо гру протягом майбутніх місяців (тобто після виходу - ред.), але також хочемо скоригувати очікування від продуктивності у світлі майбутнього релізу", - повідомили в Paradox.
Що стосується модів, то внутрішньоігровий редактор для Cities: Skylines II вийде незабаром після релізу проекту і поступово поповнюватиметься і доповнюватиметься новими функціями та вдосконаленнями.
Окрім того, майданчиком для модів Cities: Skylines II стане Paradox Mods. Це означає: ніякої "Майстерні Steam" та підтримка модів на консолях. Сумісності із модифікаціями з першої частини не буде.
Cities: Skylines II вийде 24 жовтня на ПК (Steam), а до PS5, Xbox Series X і S дістанеться навесні 2024 року. Буквально днями Paradox підвищила системні вимоги гри та попередила про її подорожчання після релізу.
Мінімальні системні вимоги Cities Skylines 2:
ОС: Windows 10, 64-bit
CPU: Intel Core i7-6700K або AMD Ryzen 5 2600X
GPU: GeForce GTX 970
Оперативна пам'ять: 8 ГБ
Рекомендовані системні вимоги Cities Skylines 2:
CPU: Intel Core i5-12600K або AMD Ryzen 7 5800X
GPU: GeForce RTX 3080
Оперативна пам'ять: 16 ГБ
Раніше повідомлялося, iPhone швидко розряджається: найпростіші способи це виправити.
Також, лише дві хвилини: як зберегти старий мобільний телефон, який залишився для підстрахування.