У YASNO відхрестилися від ремонту несправних лічильників: що робити споживачам
У YASNO відхрестилися від ремонту несправних лічильників: що робити споживачам

У YASNO відхрестилися від ремонту несправних лічильників: що робити споживачам

Електролічильник - прилад, який потребує регулярної повірки і згодом може виходити з ладу. Хто має займатися ремонтом чи налаштуванням приладу обліку електроенергії, розповіли на офіційній facebook-сторінці компанії-постачальника YASNO.

YASNO не несе відповідальності за справність електролічильників, встановлених у будинках споживачів. Компанія-постачальник займається лише обробкою даних про обсяги споживання світла та формування платіжок для клієнтів.

YASNO. Фото: скрін youtube
YASNO. Фото: скрін youtube

"YASNO як постачальник обробляє дані щодо споживання, передані ОСР. На основі цієї інформації YASNO застосовує чинний тариф, робить нарахування й надсилає рахунки клієнтам", - пояснили фахівці компанії.

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

У разі поломки чи збою у роботі електролічильника споживачам рекомендують одразу звертатися до оператора системи розподілу (ОСР). Саме він опрацьовує усі технічні питання, пов'язані із лічильниками електроенергії.

Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, передають дані колекторам, щоб вибити борги з пенсіонерів: українка розповіла всю правду про компанію "Yasno".

Джерело матеріала
loader
loader