Про це вона розповіла у програмі «Пульс тижня» з Олексією Буряченком.
«Блокада польських перевізників. Це вже переходить дійсно у питання національної безпеки, адже, мало того, що ми не отримуємо валютної виручки, мало того, що зараз через Польщу зупинився логістичний потік, але вже й одна людина у фурі просто загинула під час цієї черги, черги на 10 кілометрів. А на це вже, як на мене, ми маємо максимально рішуче реагувати», - зазначає Олексій Буряченко.
За словами гості програми, Польще – це наша ключова логістична артерія зараз, і йдеться вже навіть не стільки про міграційний потік, скільки про перевезення товарів, постачання гуманітарки тощо. На її думку, тут ключове питання у залежності України від цих логістичних артерій і підживлення себе.
До того ж, додає експертка, Україна не може зараз повноцінно задіювати морські шляхи, зернова угода – це тільки про зерно, а нам треба відвантажувати набагато більше товарів, але зробити цього не можемо. Як вона підкреслює, Україна – морська держава, і хочеться, щоб ця привілея залишалася, щоб ми мали серйозний козир, а не були вимушені шукати обхідні шляхи, які дуже здорожують логістику і ціну будь-якого кінцевого продукту.
«Питання в тому, що Україна вирішує ці питання за зв’язаними руками, і додаються проблеми. Якби цієї проблеми не було би на кордоні з Польщею, вона могла би з’явитися на будь-якому іншому кордоні. Питання в тому, що це кейс, який показує нашу залежність від постачання сюди будь-чого, починаючи від вакцини, закінчуючи товарами будь-якого призначення. Це наша серйозна залежність, і тому ми маємо думати, як переорієнтувати виробництво, як його перезапустити тут, як замістити ці моменти», - пояснює Олександра Решмеділова.
Також Politeka писала про те, що Мусієнко розповів, як ЗСУ можуть зайти росіянам у тил завдяки лівобережжю Херсонщини.