Дорофєєва на концерті у Києві продала вуха з кліпу "На самоті" за 2 млн грн: куди підуть гроші
Дорофєєва на концерті у Києві продала вуха з кліпу "На самоті" за 2 млн грн: куди підуть гроші

Дорофєєва на концерті у Києві продала вуха з кліпу "На самоті" за 2 млн грн: куди підуть гроші

Сольний концерт артистки був сповнений благодійними аукціонами з зірковими гостями.

У цю суботу, 9 грудня, співачка Надя Дорофєєва у Києві провела фінальний концерт зі свого масштабного благодійного туру.

Перед початком шоу на сцені з'явився актор Женя Янович. Шанувальники зустріли його бурхливими оваціями. Після привітань на екрані з'явилося відео від бійців "Азову". Так, Женя розіграв 4 благодійні лоти. Зокрема, першим став прапор з підписами всіх головнокомандувачів "Азову". Ціна його стартувала від п'яти тисяч гривень, а наприкінці сягнула 100 тисяч гривень.

Наступним лотом стала книга "Очі Маріуполя. Українські супергерої. Азовсталь" з ексклюзивними підписами та матеріалами всередині. Янович за декілька хвилин віддав цінну річ знову за 100 тисяч гривень.

За третій лот почалася запекла боротьба. На кону стояв спільний допис з Дорофєєвою в її Instagram. Після багатьох пропозицій, лот забрали за 160 тисяч гривень.

Також прихильники боролися за можливість провести час зі співачкою за кулісами після концерту. Лот пішов з молотка за 100 000 гривень. Всі переможці підіймалися за куліси сцени й одразу здійснювали переказ коштів.

Загалом, Женя Янович проводив аукціон 40 хвилин. За цей час бійцям з полку "Азов" вдалося назбирати 460 000 гривень.

Втім, це був не кінець. Надя запланувала ще один сюрприз для своїх фанів. Після виконання хіта "На самоті" на сцені неочікувано показався загадковий чоловік. Його обличчя прикривала рука, а сам він був у славнозвісних вухах зайця з кліпу до пісні "На самоті". Через декілька секунд зірвався шквал овацій. Оскільки незнайомцем виявився відомий блогер Антон Птушкін.

Він розігрував особливий лот, який був одягнений на співачці. Це був той самий головний убір з вухами. Аудиторія була дуже рішуче налаштована. Тому аукціон тривав довго, але все ж знайшлися ті, хто запропонував найбільшу суму. Так, Тома та Рома скинулися по мільйону й забрали два капелюха з вушками за 2 мільйони. До речі, Рома виявився директором із маркетингу мережі мультимаркетів "Аврора".

Джерело матеріала
loader
loader