Торгово-розважальний комплекс "Gulliver" у Києві відмовився транслювати інформацію про загиблих та полонених у війні Росії проти України на своїх екранах. Офіційна позиція адміністрації полягає в тому, що "навколо вже й так багато негативу". Про стало відомо з допису оборонця Маріуполя Руслана Сербова в Instagram.
Військовослужбовець повідомив, що звертався до керівництва ТРЦ у центрі Києва кілька разів. На фасаді будівлі розташовані великі екрани, які використовуються для трансляції реклами.
Метою його звернення було транслювання інформації про те, що багато військовослужбовців перебувають у полоні. Також він пропонував періодично демонструвати зображення полеглих героїв.
"Це не було безкоштовним проханням. Але адміністрація та "бізнесмени" відповіли, що не хочуть транслювати негатив, і що сенсу в цих відео немає", - поділився Руслан.
Він також представив скріншоти з листування. У одному з листів менеджер зазначив, що така реклама може бути більш актуальною для іноземної аудиторії.
"Ми намагаємося ставити позитив. Негативу навколо й так багато", - йдеться в повідомленні.
В іншому листуванні адміністрація пояснила військовослужбовцеві, що вони вбачають ризики для безпеки ТРЦ та його відвідувачів у такій пропозиції. Українці в мережі обурені позицією ТРЦ та критикують таке рішення. Багато з них нагадали, що магазини працюють в Києві саме завдяки захисникам та захисницям, які боронять Україну.
Останні новини України:
Також писала Politeka, бійцям ЗСУ продали неіснуючі автомобілі, 22 особи перерахували гроші.