Провал від самого початку: як американські ЗМІ відреагували на зняття головного опонента Трампа на його користь
Провал від самого початку: як американські ЗМІ відреагували на зняття головного опонента Трампа на його користь

Провал від самого початку: як американські ЗМІ відреагували на зняття головного опонента Трампа на його користь

Кампанія буда провальною з самого початку

21 січня один з головних опонентів Дональда Трампа від Республіканської партії та губернатор штату Флорида – Рон Десантіс зняв свою кандидатуру з праймеріз та завершив свою передвиборчу компанію. Запропонувавши своїм виборцям натомість проголосувати за Трампа.

Таке рішення сколихнуло американську та світову спільноту, адже ще кілька місяців тому Десантіса вважався найбільш ймовірним, після Трампа кандидатом від Республіканської партії.

ЗМІ США відреагували на таке рішення політика аналізом помилок його передвиборчої кампанії.

Так от BBC у своїй новині про вихід Десантіса з передвиборчої гонки зазначають, що республіканець від самого початку був нездатний перемогти конкуруючи з Трампом.

"Озираючись на кампанію, експерти сказали, що це був майже неможливий виборчий цикл для відносного новачка на національній арені. Пан Десантіс, по суті, балотувався проти одного з найпопулярніших політиків, з впізнаваним ім’ям, безмежними грошима і прихильною базою виборців."

Також, на думку журналістів BBC логічним є і вчинок Десантіса підтримати свого головного конкурента.

"Здається, що кожного разу, коли [пану Трампу] висували звинувачення або опонували, його рейтинги зростали", — сказав Тімоті Хейгл, професор політології в Університеті штату Айова. І певною мірою це не дивно, тому що це свого роду "ефект згуртування навколо головного".

Ефект (або синдром) згуртування навколо прапора (лідера) – це концепція, що використовується в політології та міжнародних відносинах для пояснення зростання короткострокової народної підтримки уряду або політичних лідерів країни в періоди міжнародної кризи або війни.

Також, ЗМІ вказали на провальний менеджмент фінансових витрат фундацією Десантіса Never Back Down (ніколи не здавайся), що займалась передвиборчою кампанією кандидата.

Так от, в статті від NBC News йдеться про те, що: "Кампанія Десантіса найняла десятки співробітників на ранніх стадіях перегонів, що позбавило кампанію вкрай необхідних на початковому етапі коштів. Протягом перших двох місяців 40% найнятих працівників було звільнено з метою економії ресурсів". До того ж згідно зі статтею Financial Times — Never Back Down, що обіцяла зібрати понад 200 млн $ для підтримки свого кандидата, не впоралась з цим через внутрішні суперечки між оточенням кандидата, і врешті решт втратила CEO, голову правління та деяких інших співробітників. Також згідно з цією ж статтею деякі позиції Десантіса, як от: Заборона абортів, та культурна війна (конфлікт з ліберальними цінностями) відштовхнули потенційних антитрампівськи налаштованих донорів Республіканської партії. В тій же статті йдеться також таке: "Двоє донорів Десантіса нещодавно повідомили FT, що їхній кандидат зібрав достатньо коштів для проведення кампанії принаймні до голосування в Південній Кароліні 24 лютого. Але з’явилися ознаки того, що його кампанія не буде успішною. За даними AdImpact, з моменту проведення кокусів в Айові 15 січня групи, що підтримують Десантіса, витратили на рекламу менше ніж 100 000 доларів. Тим часом групи, що підтримують Гейлі (іншу кандидатку від республіканців), витратили понад 7,8 млн доларів."

ЗМІ також підмітили і повний провал в побудові іміджу Десантіса. Так от The Guardian пише:

"Як для досвідченого політичного гравця та успішного губернатора Флориди, він виявився напрочуд неготовим до великої гри. Найперспективніший політик Америки став найнезграбнішим, коли увімкнули камери.

Протягом наступних місяців передвиборчої кампанії губернатор виглядав надзвичайно незграбним. Кампанія, яка була зосереджена на соціальних мережах та інфлюенсерах, не могла передбачати появу низки глузливих мемів і тем, що з’явилися в результаті.

Так само як і літнє фіаско через химерні відеоролики кампанії [Десантіса], розміщені в соціальних мережах, що містили ультраправі, біло-расистські, нацистські та, можливо, гомоеротичні образи. За цим послідувало звільнення медіа команди що вела соцмережі, але імідж кампанії зазнав ще одного великого удару, з’явилися повідомлення про проблеми зі збором коштів."

Підсумовуючи матеріали американських журналістів можна прийти висновку, що кампанія губернатора Флориди була програшною з самого початку, починаючи від позиціонування кандидата як нового Трампа, але без багажу скандалів, за наявності та політичної активності "старого" Трампа, закінчуючи провальним менеджментом Never Back Down та невмінням команди Десантіса провести хорошу медійну кампанію в діджитал просторі.

На останок нагадаємо, що Рон Десантіс як і Дональд Трамп був противником передачі зброї та виділення коштів для України.

Теги за темою
США
Джерело матеріала
loader
loader