Компанія Human Mobile Devices, відома як HMD, разом з Mattel готує до випуску розкладний телефон Barbie та смартфон під брендом HMD. Раніше компанія оголосила про стратегію HMD Fusion — розробку нових смартфонів з різноманітними партнерами.
Поки не оголошено жодних цін, специфікацій чи функцій телефону Barbie, який ще не отримав офіційної назви. Відомо, що це буде традиційний розкладний телефон, а не смартфон — про це розповідає сама компанія:
«Розкладні телефони люблять за те, що вони пропонують рішення для цифрового детоксу у світі, де майже четверо з десяти (38%) молодих людей у віці 16-24 років, стурбовані тим, що проводять занадто багато часу зі своїм смартфоном. Лише в США третина представників покоління людей, які народились у 2000-х, активно намагається обмежити час, проведений у соціальних мережах, і їхній страх втратити щось важливе (FOMO – синдром втрачених можливостей) поступово зменшується.
Покоління 2000-х наразі єдине, чий щоденний час у соціальних мережах скоротився з першого кварталу 2021 року на 13%, в той час, як кількість особистих зустрічей з друзями зросла до 28%.
Попит на кнопкові телефони зростає, оскільки молоді люди вирішують обмежити час, проведений за екраном смартфонів, заради власного психічного здоров’я. Так звані «скрінейджери» з’явилися у TikTok, і їхній хештег #bringbackflipphones зібрав 60,2 мільйона переглядів».