Російську пропаганду знову викрили. Інтернет-видання "Медуза" написало про внутрішній документ адміністрації президента РФ. Виявилося, що фільми "Слово пацана", "Холоп 2" та інший відомий російський контент, був випущений спеціально до виборів Путіна.
Видання зазначає, що наприкінці 2023 року їхні колеги з естонського видання Delfi Estonia отримали доступ до витоку внутрішніх документів адміністрації президента Росії. Цей архів вивчав великий колектив авторів з різних країн. І зараз вони готові розповісти про деякі свої припущення.
"Навесні 2023-го в адміністрації президента Росії відбулася нарада, присвячена майбутнім виборам. У будівлі АП на Старій площі зібралися співробітники адміністрації, федеральні чиновники та політтехнологи. Вони продемонстрували багатосторінкову презентацію, яка мала назву "Творчий контент до виборів". Її показував голова управління громадських проектів адміністрації президента Сергій Новіков", - написано в тексті видання.
До речі, саме у його відомстві зараз ухвалюються рішення щодо державної культурної політики. Новіков дає накази, які зірки можуть виступати в РФ та веде перелік тих, хто підтримав, а хто не підтримав війну.
Що відомо про зміст презентації
Згідно з презентацією, під вибори 2024 року було підготовлено кілька десятків "творчих проектів", які мають просувати блогери та ЗМІ. Там були зазначені як "проекти про СВО" (так в країні-агресорці називають війну Росії проти України), так і фільми. Ось частина переліку їхніх назв:
- Серіал "Слово пацана"
- Комедія "Холоп 2"
- Фільм-казка "За щучим велінням"
- Мюзикл "Бременські музиканти".
Ці та інші "творчі проекти" мали б забезпечити "захист національних інтересів РФ".
"На думку Кремля, "Слово пацана" розповідає про "якісні зміни життя в Росії як стійкий тренд" (тобто, мабуть, про те, що у 2020-х росіяни живуть краще, ніж радянські люди у 1980-х)", - пишеться у статті.
Цікаво, що на цей проект Президентський фонд культурної спадщини ініціатив витратив майже 20 мільйонів рублів (це приблизно 8 мільйонів гривень).
Нагадаємо, нещодавно стало відомо, скільки грошей заробили росіяни на українцях, які споживають їхній контент.