«Ідея поєднати абстрактне мистецтво живопису Анатолія Криволапа з іконою виникла після того, коли я відвідав минулого року восени церкву в селі Липівка Макарівського району. Анатолій розписував її разом з Ігорем Ступаченком, це величезна робота, яка тривала близько 10 років. І я зрозумів, що насправді ікона і абстракція дуже близькі», - розповів куратор виставки Валерій Сахарук.
За словами самого Анатолія Криволапа, ці його роботи – практично свого роду імпровізація для церкви, яку він розписував. Як зазначив художник, свою роботу там він уже закінчив, залишилися лише будівельні моменти, підлога, вівтар тощо, тому представлені на виставці полотна – для нього історія.
«Оця історія про розстріляну церкву в Макарівському районі на початку широкомасштабного вторгнення і спеціально розстріляні образи, розписи, ікони – це про варварство. Варварство не у 12 і не в 17 столітті, варварство у серцях людей. До нас прийшли варвари, які винищують усе, зокрема сакральне мистецтво. І те, що Криволап не складає крила, не зупиняє свою роботу, мені здається, дуже важливо. Це наша надія», - підкреслила голова Наглядової Ради УКФ Наталія Кривда.
Також Politeka писала про те, що Загайкевич розповіла, як узагалі пишеться кіномузика і, зокрема, до фільмів Олеся Саніна «Мамай» і «Довбуш», із якими вона працювала.