Наче розіграш: пасажирам літака відняло мову, коли вони почули слова пілота
Наче розіграш: пасажирам літака відняло мову, коли вони почули слова пілота

Наче розіграш: пасажирам літака відняло мову, коли вони почули слова пілота

Наразі невідомо, чи притягнуть командира пасажирського авіалайнера до відповідальності за цей вчинок.

Повністю заповнений пасажирами літак easyJet, який мав здійснювати рейс з Лісабона до Манчестера, несподівана затримали. Про це капітан повітряного судна заявив у гучномовець, пише видання Mail Online.

Пілот пояснив по інтеркому, що вирішив відкласти зліт, аби мати змогу замовити кращу їжу для свого екіпажу. Для цього чоловікові довелося знову пройти через службу безпеки, оскільки співробітники аеропорту не дозволили йому повернутися на борт за прискореною процедурою.

"Я не міг нагодувати екіпаж двома нещасними бутербродами. Довелося повернутися до термінала та знову пройти паспортний контроль. Коли поцікавився, чи можна пропустити чергу, щоб купити щось для екіпажу, поки пасажири чекають, відповідь була негативною. Тож довелося стояти в черзі зі 100 осіб. Дякую за ваше терпіння. Зараз ми з надією вирушаємо", — сказав командир шокованим пасажирам по гучному зв'язку, яким від почутого відняло мову.

Далі він повернувся у свою кабіну, а пасажири здивовано перемовлялися, бо думали, що це розіграш. Вони обурилися через те, що довелося сидіти у літаку понад годину, чекаючи на вирішення ситуації. Протягом всього цього часу в них не було можливості ані купити собі їжу, ані скористатися туалетом. До того ж ніхто не запропонував мандрівникам випити прохолодних напоїв.

Пілот затримав рейс, щоб купити піцу
Фото: TikTok
Пілот затримав рейс, щоб купити піцу
Фото: TikTok

"Безумовно, варто було дозволити пасажирам залишитися в залі очікування аеропорту до посадки, поки екіпаж задовольняв свої потреби в харчуванні. Це ж так важко витримати 2 години 50 хвилин польоту на бутербродах!" — іронізують пасажири.

Повідомляється, що рейс приземлився в Манчестері зі значним запізненням. Представник easyJet визнав помилку та перепросив за цю ситуацію.

"Нам шкода, що рейс з Лісабона до Манчестера затримався через проблеми з харчуванням на борту. Ми були зобов'язані забезпечити екіпаж", — вказано в офіційній заяві авіакомпанії.

Чи притягнуть пілота до відповідальності за цей вчинок, наразі невідомо.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, ватажний літак Boeing 767 компанії FedEx Express здійснив аварійну посадку. Авіалайнер виконував рейс з паризького аеропорту імені Шарля де Голля до Стамбула, і мав приземлитися у середу вранці, 8 травня.

Крім того, курйозний випадок стався на рейсі авіакомпанії United Airlines. У літаку Boeing 777-300ER, що прямував з Франкфурта (Німеччина) до Сан-Франциско (США), вийшов з ладу туалет, через що довелося здійснювати аварійну посадку.

Теги за темою
Туризм авіація
Джерело матеріала
loader