Навіть в епоху цифрових технологій, Пенсійний фонд йде назустріч громадянам, пропонуючи онлайн-замовлення паперових документів. В установі розповіли, як саме це можна зробити.
Про це розповіли в пресслужбі Пенсійного фонду України.
Пенсійний фонд пропонує зручний онлайн-сервіс для замовлення паперових документів: виписок з системи персоніфікованого обліку, пенсійної справи та про стан розрахунків з ПФУ.
Як замовити документ
Щоб замовити паперові документи з Пенсійного фонду онлайн, виконайте наступні кроки:
-
Перейдіть на вебпортал електронних послуг ПФУ за посиланням та увійдіть до особистого кабінету за допомогою кваліфікованого електронного підпису, "Дія.Підпису" або BankID.
-
На панелі ліворуч оберіть розділ "Комунікації з ПФУ" та категорію "Запит на підготовку паперових документів".
-
Заповніть усі обов'язкові поля у вікні, що відкриється.
-
За потреби додайте скановані копії документів.
-
Надішліть запит до ПФУ, натиснувши кнопку "Відправити до ПФУ".
-
Переглянути заявку та її статус можна в розділі "Мої звернення".
Після опрацювання вашого запиту Пенсійним фондом, ви отримаєте повідомлення про те, що документ готовий.
Вам буде надіслано інформацію про те, де і коли можна його отримати, на електронну пошту або поштою.
Важливо! Для отримання документа в сервісному центрі ПФУ при собі необхідно мати документ, що посвідчує особу.