ВКС Росії припиняють експлуатацію літаків Ан-22 "Антей": у чому причина
ВКС Росії припиняють експлуатацію літаків Ан-22 "Антей": у чому причина

ВКС Росії припиняють експлуатацію літаків Ан-22 "Антей": у чому причина

Виробництво цих літаків припинилося вже кілька десятиліть тому. За словами російського генерала Володимира Бенедиктова, подальша їхня експлуатація стала економічно недоцільною і технічно складною.

У 2024 році Військово-транспортна авіація (ВТА) Повітряно-космічних сил (ПКС) Росії припинить експлуатацію найбільших у світі турбогвинтових літаків Ан-22 "Антей". Про це повідомив командувач ВТА, генерал-лейтенант Володимир Бенедиктов в ефірі пропагандистської програми "Соловйов Live".

"На жаль, ми припиняємо експлуатацію легендарних Ан-22. Їх було випущено 67 літаків. У нас перебувало близько 60 машин", — зазначив Бенедиктов.

За його словами, основна причина відмови від експлуатації Ан-22 пов'язана із застарілими турбогвинтовими двигунами, які до 1970-х років втратили свою актуальність. Виробництво цих літаків припинилося вже кілька десятиліть тому, і подальша їхня експлуатація стала економічно недоцільною і технічно складною.

Наразі найбільшою машиною в арсеналі ВТА Росії є Ан-124 "Руслан" — найбільший у світі серійно вироблений військово-транспортний літак. Ан-124 продовжить виконувати завдання, які раніше вирішувалися за допомогою Ан-22, забезпечуючи стратегічні перевезення і підтримку військових операцій.

Зараз в арсеналі 12-ї дивізії ВТА Росії найбільший у світі серійно вироблений літак — Ан-124 "Руслан", — додав генерал.

За інформацією оглядачів Defence Express, одна з останніх згадок про російські Ан-22 "Антей" пов'язана з подією, що сталася в липні 2022 року. У ніч на 14 липня 2022 року два літаки Ан-22 військово-транспортної авіації РФ з реєстраційними номерами RF-09309 і RA-09341 прибули на аеродром "Мачулищі" біля Мінська, Білорусь

Можливості та характеристики літака Ан-22

Військово-транспортний літак Ан-22 був призначений для транспортування великих військових вантажів, включно з важкою технікою, танками, вертольотами і великогабаритними конструкціями. Завдяки своїм розмірам і вантажопідйомності, машини використовували для виконання унікальних завдань, таких як доставка гуманітарної допомоги у віддалені райони і підтримка військових операцій.

"Антей" здатний злітати і сідати на непідготовлені злітно-посадкові смуги, що робить його особливо корисним в умовах бойових дій і під час виконання гуманітарних місій.

Основні ТТХ:

  • вантажопідйомність — літак здатний підіймати до 107 тонн вантажу;
  • власна вага — 120 тонн;
  • розміри — довжина літака становить близько 58 метрів, розмах крила — 64 метри, висота — 12,53 метра.
  • двигуни — літак оснащений чотирма турбогвинтовими двигунами НК-12МВ, кожен з яких розвиває потужність у 15 000 к.с;
  • Швидкість: Максимальна швидкість Ан-22 становить близько 740 км/год, крейсерська швидкість — 600-650 км/год.
  • дальність польоту — з максимальним навантаженням літак може пролетіти до 5 000 км, а з оптимальним навантаженням — до 10 950 км.
  • екіпаж — до складу екіпажу входять від 5 до 7 осіб, залежно від конфігурації та завдань.
Важливо РФ сконцентрувала третину боєздатної стратегічної авіації в "Оленьї": що задумав ворог (фото)
Теги за темою
Літак авіація
Джерело матеріала
loader
loader