Триває ремонт на перегінному тунелі "синьої" гілки київського метро - між станціями "Деміївська" та "Либідська". Будівельники завершили розробку котловану з кріпленням, а також хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву. Це дало змогу зупинити проникнення води в конструкції. Мер Києва Віталій Кличко показав хід ремонтних робіт.
- Вже точно встановлено, що аварійна ситуація там виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому. Триває герметизація статичних тріщин та стиків оправи тунелю в місцях болтових з’єднань. Також провели обстеження технічного стану оправи перегінного тунелю по І колії між станціями "Деміївська" та "Либідська". Звіт про його стан буде оприлюднений після завершення всіх експертиз, - сказав мер Києва.
Він зазначив також, що фахівці докладають максимальних зусиль, аби поновити рух поїздів на ділянці на початку осені. Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту - перед повноцінним відновленням руху - здійснять тестові пуски поїздів.
- Перегінний тунель між станціями "Деміївська" та "Либідська" терміново закрили 8 грудня. Станції метро "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром", "Теремки" продовжують цілодобову роботу в режимі укриття. Від станції метро "Теремки" до станції "Либідська" курсує наземний транспорт, що дублює маршрути закритих станцій підземки. Також працює "човниковий" рух між станціями "Теремки" та "Деміївська".
- У Києві біля входу на станцію метрополітену "Либідська" виникли черги через закриття частини ”синьої” гілки.