Китайські виробники електромобілів розширюють свою присутність у Європі, щоб пом'якшити вплив мит, покликаних послабити їхню цінову перевагу перед традиційними виробниками регіону, що переживають важкі часи.
З підвищенням мит Євросоюзу на китайські електромобілі до 48% нове покоління виробників зелених автомобілів Китаю об'єднується з місцевою промисловістю, щоб їх автомобілі вважалися вітчизняними.
Без цих заходів китайські електромобілі можуть стати на тисячі євро дорожчими для споживачів або стати нерентабельними.
Прихід китайських виробників електромобілів становить ризик для європейських автогігантів , у яких немає іншого вибору, крім укладати партнерські угоди та звільняти місце для своїх нових конкурентів, оскільки їм доводиться закривати деякі власні заводи, щоб пристосуватися до нестабільних темпів зростання світових продажів.
Європейська комісія все ще з'ясовує, як нові тарифи будуть застосовуватись до спільних підприємств, які не були частиною її антисубсидіарного розслідування.
США ввели мита на імпорт китайських електромобілів, які можуть перевищити 100%, оскільки дві найбільші економіки світу сперечаються через галузь, яка швидко зростає частково завдяки субсидіям Пекіна.
ЄС зайняв м'якшу позицію. Йому потрібні дешеві електромобілі, щоб досягти мети 2035 року за поетапною відмовою від продажу автомобілів з ДВС, але зростання продажів сповільнилося через скасування частини державної підтримки.
Джерело: bloomberg .
Останні новини:
Що має зробити Камала Харріс, щоб перемогти: експерт назвав ключові завдання.
Як виборча кампанія, Трампа розкриває його диктаторські наміри: у чому головна небезпека для демократів.
Байден переживає критичний момент: демократи посилили заклики відмовитись від виборів.