Експокоївка пояснила, що у готельній мережі змінювали простирадла на ліжку раз на рік, коли на них були видимі плями. Крім того, відерце для льоду клієнти використовували "набагато гіршим способом", а не за призначенням.
Мандрівникам, які оселяються у готелях, краще не пити каву з чашок, які стоять у номері. Крім того, у номері є інші речі, якими не варто користуватись і навіть торкатись. Причина небезпеки — особливості процесу готельного прибирання. Про те, яких предметів краще уникати під час проживання, розповіли на Mirror.
Журналісти звернули увагу на відео у соцмережі TikTok, на якому колишня прибиральниця готельних номерів розповіла про те, яких предметів краще не торкатись. Вона працювала у готельній мережі і поділилась своїми спостереженнями. З її досвіду, посуд у номері покоївки злегка протирали тією ж ганчіркою, якою щойно збирали пил. Крім того, є предмети, якими неправильно користуються клієнти. Жінка сказала, що це "мерзенно" і вона ніколи не торкається деяких речей у готелі, ідеться у статті.
Які небезпечні речі є у номері готелю і ними не користується експокоївка:
- кавник чи інший посуд — їх не миють як слід, а споліскують і протирають ганчіркою для пилу;
- відерце для льоду — клієнти інколи застосовують його як посудину для напування тварин або для "набагато гірших речей" (деталі не уточнила);
- покривало для ліжка, простирадла — краще зняти і не торкатись, бо їх міняють раз на рік чи тоді, коли є явна пляма;
"Ось деякі речі, які я б не використовувала і не торкалася, коли зупиняюсь в готелі, — від того, хто раніше прибирав готельні номери. Це серйозно. Я бачила деякі речі, у мене є кілька жахливих історій", — пояснила експокоївка.
Допис про інциденти в готелі зібрав майже 1 тис. вподобайок і понад 100 коментарів. Коментатори дякували жінці, яка пояснила, які речі у готельних номерах особливо небезпечні. Деякі користувачі соцмереж розповіли про власний досвід. Хтось пояснив, що, за порадою матері, не торкається пульта керування і загортає його в пакет. Інший — погоджується з заявою про бруд на покривалах і каже, що сам скидає їх з ліжка.
Втім, серед дописів відшукались коментарі прибиральниць, які працювали в інших готельних мережах. Вони запевняли, що так неохайно далеко не в усіх номерах. Наприклад, вони особисто під час прибирання застосовували спеціально марковані ганчірки, регулярно прали та змінювали постіль та покривала, стежили за чистотою посуду.
Зазначимо, раніше Фокус розповідав про досвід туриста, який спинився у дорогому готелі. Турист заселився у номер, йому сподобався інтер'єр та якість прибирання. Водночас він був шокований краєвидом у вікнах. На фото з місця подій можна побачити з десяток сміттєвих баків, на які йому довелось "милуватись" під час проживання.
Нагадуємо, у липні у медіа розповіли про найдорожчий готельний номер: що до нього дістатись, потрібно сідати у підводний ліфт.