У проєкті будуть використовуватися залізо-повітряні акумулятори, які легше обслуговувати і переробляти після закінчення терміну служби.
Компанія Form Energy (США) планує перетворити колишню целюлозно-паперову фабрику в Лінкольні, штат Мен, на найбільшу у світі акумуляторну установку, що подає в мережу до 85 МВт. Це буде перша установка такого масштабу, пише Interesting Engineering.
Літій-іонні акумулятори наразі є єдиним рішенням для універсального зберігання енергії. Однак ця технологія дорога, має обмежений час роботи, а також пов'язана з ризиком, особливо в районах з екстремальними температурами. Form Energy використовує технологію "залізо-повітря", яка в 10 разів дешевша в розгортанні, може забезпечити 100 годин вироблення енергії.
Залізо-повітряні батареї у своїй роботі використовують оборотний принцип іржавіння і негорючий електроліт на водній основі. Коли акумулятор розряджається, він бере кисень з повітря для перетворення металевого заліза в оксид заліза або іржу. У процесі зарядки оксид заліза перетворюється назад на залізо і виділяється кисень.
Модуль залізо-повітряної батареї розміром приблизно з пральну машину. Він містить близько 50 комірок, кожна близько трьох футів заввишки, занурених в електроліт. Потім кілька модулів поміщаються в корпуси, які захищають їх від негоди, і потім можуть бути згруповані в силові блоки мегаватної потужності. Form Energy буде використовувати свої блоки живлення для зберігання 85 МВт енергії з рівнем розряду 100 годин, що зробить її найбільшою батареєю у світі.
Установка Form Energy допоможе зберігати відновлювану енергію від вітрових і сонячних електростанцій, а також допоможе задовольнити потреби мережі за низької вихідної потужності. Оскільки це також перешкоджає використанню запасів газу, це безпрограшна ситуація для жителів регіону. Міністерство енергетики США виділило 147 мільйонів доларів на будівництво цього проєкту, і очікується, що найбільша у світі батарея буде введена в експлуатацію до 2028 року.
Раніше ми писали, що в Китаї представлено "найшвидшу у світі" батарею для електрокарів. Седан Zeekr 007 отримає новий літій-залізо-фосфатний акумулятор, який підтримує зарядку навіть за температури -10 градусів Цельсія.