Некогнітивні навички, такі як мотивація та саморегуляція, впливають на академічні успіхи дітей. Крім того, значну роль також відіграють і генетичні фактори, які подвоюються у віці від 7 до 16 років. Такого висновку дійшли вчені, які провели дослідження, вивчаючи результати 10 000 дітей в Англії та Уельсі.
Фахівці впевнені, що завдяки такому аналізу, варто переглянути твердження, що досягнення у навчанні у більшості учнів визначаються інтелектом. Адже емоційний і поведінковий склад дитини, на який впливають як гени, так і середовище, відіграє вирішальну роль у її освітньому шляху. Результати дослідження опубліковано на сторінках Medicalxpress.
"Дослідження ставить під сумнів давнє припущення про те, що інтелект є основною рушійною силою академічних досягнень. Ми знайшли переконливі докази того, що некогнітивні навички, такі як сміливість, наполегливість, академічний інтерес і цінність навчання, є не лише важливими провісниками успіху, але й те, що їхній вплив з часом посилюється", – розповідають експерти.
На думку вчених, результати дослідження мають глибоке значення для освіти. Зокрема, заклади освіти зможуть розробляти та використовувати цільові заходи для підтримки емоційного та соціального розвитку учнів у навчанні.
Таким чином можна створити більш інклюзивне та ефективне середовище для дітей.
Водночас, проведений аналіз підкреслює необхідність подальших досліджень складної взаємодії між генами, навколишнім середовищем і освітою.
Раніше OBOZ.UA розповідав, як обмеження ґаджетів впливає на психічне здоровʼя дітей.
Тільки перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та Viber. Не ведіться на фейки!