Після успішного ураження Силами оборони України залізничних поромів у тимчасово окупованому Криму, російська армія шукає альтернативні способи підтримки логістики, зокрема за допомогою морських барж.
Про це повідомляє Центр національного спротиву (ЦНС).
Знищення ключових логістичних шляхів, які забезпечують підтримку військ РФ на півострові, значно ускладнює їхнє утримання. Зокрема суттєвий удар по російській логістиці ЗСУ завдали 22 серпня, коли в порту "Кавказ" знищили залізничний пором "Конро Трейдер". Це втричі скоротило пропускну здатність перевезень залізничними поромами, що фактично призвело до зупинки перевезень через відсутність альтернативних поромів, здатних оперативно відновити рух.
ЦНС також нагадує, що раніше пошкоджена залізнична частина Кримського мосту не дозволяє транспортувати ешелони з паливом, а поромна переправа в Керчі залишалася єдиним варіантом забезпечення російських військ у Криму.
"Зараз росіяни шукають баржі, які могли б використовувати для транспортування залізничних ешелонів із паливом. Однак вони досі не знають, як прибрати рештки затопленого порому, щоб відновити доступ до порту", – йдеться у повідомленні ЦНС.
Із огляду на складнощі з логістикою через Крим, росіяни посилюють постачання пального через тимчасово окуповані території Донецької, Запорізької та Херсонської областей. За даними ЦНС, російські військові збільшують обсяги перевезень залізницею через маршрут Авіло-Успєнка (РФ) – Амвросіївка – Волноваха – Токмак – Мелітополь – Джанкой. У такий спосіб вони намагаються подвоїти обсяги постачання дизелю та бензину до 160 вагонів на добу, використовуючи так званий "північний обхід Кримського півострова".
Крім того, окупанти терміново будують нові залізничні шляхи на маршрутах Таганрог-Іловайськ та Маріуполь-Волноваха, щоб збільшити можливості для транспортування різноманітних ресурсів на фронт.
Нагадаємо, російські війська у прискореному режимі виставляють баржі та додаткові системи протиповітряної оборони для захисту незаконно збудованого Кримського мосту.