Смартфони, як кредитки, а геймерські ноутбуки - не більше за планшет: вчені створили "супербатарею"
Смартфони, як кредитки, а геймерські ноутбуки - не більше за планшет: вчені створили "супербатарею"

Смартфони, як кредитки, а геймерські ноутбуки - не більше за планшет: вчені створили "супербатарею"

У Швеції вчені створили нову батарею, яка посилить електрокари на 70%, а гаджети зробить тонкими до розмірів банківських пластикових карток. Місце розробки – Університет Чалмерса. Ця технологія - революція у світі техніки, прорив на основі вуглецевого волокна.

Конструкція батареї, за словами вчених, допоможе у створенні ну дуууже тонких пристроїв. Можна тільки уявити, що саме міняти виробники по всьому світу, від ноутбуків - до навушників.

Про це стало відомо завдяки інформації на сторінках видання Interesting Engineering.

Гаджети

Людям потрібні "новинки"

Нова технологія структурних акумуляторів пропонує рішення, виконуючи роль несучого компонента, перетворюючись з "мертвого вантажу" на невід'ємну частину конструкції транспортного засобу. Ця подвійна функціональність зменшує загальну вагу та споживання енергії, що безпосередньо збільшує запас ходу автомобіля.

Електрокар

Нова технологія

Професор матеріалознавства та комп'ютерної механіки в Технічному університеті Каліфорнії Лейф Асп очолює дослідницьку групу, яка працює над інноваційним досягненням. Команда продемонструвала, що вуглецеві волокна можуть зберігати електричну енергію та використовуватися як електроди в літій-іонних батареях.

Хоча щільність енергії структурної батареї вдалося підвищити до 30 Вт-ч/кг, що ще нижче, ніж у звичайних літій-іонних батарей, вона забезпечує значну перевагу завдяки інтеграції в структуру транспортного засобу, тим самим підвищуючи ефективність, не вимагаючи найвищої ємності.

АСП пояснює, що транспортні засоби, оснащені цими структурними батареями, можуть на 70% збільшити запас ходу порівняно із сучасними електромобілями.

Супербатарея, фото: Interesting Engineering

Принцип роботи

Батарея складається з композитного матеріалу, у якому вуглецеві волокна виконують роль як позитивного, і негативного електродів. У попередніх моделях позитивний електрод мав алюмінієвий сердечник. В останній версії вуглецеві волокна покриті літієм-залізо-фосфатом (LFP), що ще більше підвищує ефективність та довговічність.

Ще одним помітним досягненням цієї технології є підвищена жорсткість батареї, яка тепер може витримувати навантаження, порівняні з алюмінієвими, але має набагато меншу вагу.

У чому користь?

На думку творців цієї технології, мобільні телефони близького майбутнього зможуть бути такими ж тонкими, як кредитні картки, а ноутбуки набагато легше, ніж їхні нинішні аналоги. Ключ до цього лежить у використанні напівтвердого електроліту, який не лише зменшує вагу, а й підвищує безпеку, знижуючи ризик займання, що є критичною проблемою в автомобільній промисловості.

Раніше повідомлялося, Xiaomi представляє флагманську серію Xiaomi 14T: потужні смартфони з визначними камерами та AI-функціями.

Також, як поповнити мобільний, щоб не втратити всі гроші з картки: Ощадбанк зробив важливе попередження.

Джерело матеріала
loader