Компактний міський хетчбек Kia Pride 1996 року отримав 109-сильний електромотор замість бензинового двигуна. Він здатен розігнатися до сотні за 8 с та проїхати 193 км без підзарядки.
У Kia вирішили в оригінальний спосіб відзначити 80-річчя. До ювілею підготували незвичний електромобіль Kia Pride. Про це повідомляється на офіційному сайті південнокорейського автовиробника.
Мініатюрний хетчбек Kia Pride 1996 року оснастили електромотором із піковою віддачею 109 к. с. та 235 Н∙м. Для порівняння: стандартний бензиновий двигун об’ємом 1,3 л розвивав майже вдвічі менше — 60 к. с.
Час розгону до 100 км/год скоротився з 11,8 до 8 секунд. За потреби потужність можна обмежити на 60 або 80 к. с. для економії заряду.
Важливо Електричний жеребець: тест-драйв нового Ford Mustang Mach-EБатарей в Kia Pride встановили дві – загальною ємністю 20 кВт∙год. Запас ходу електрокара становить 193 км, а зарядити авто від домашньої електромережі можна за 6 годин. Зарядний роз’єм поставили на місці горловини бензобаку.
Зовні електромобіль Kia Pride майже не змінився. Його видають лише сучасна оптика та білий перламутровий колір із палітри електромобіля Kia EV6. Салон Kia Pride оздобили новою зеленою тканиною із контрастними салатовими акцентами.
Раніше Фокус розповідав, що в Києві бачили незвичний американський електрокросовер із караоке і запасом ходу 700 км.
Також ми писали, що флагманський електромобіль Volkswagen проїхав 800 км без підзарядки.