Компанії у США довелося вибачатися за сніжинки на свічках, що нагадують "Ку-клус-клан"
Компанії у США довелося вибачатися за сніжинки на свічках, що нагадують "Ку-клус-клан"

Компанії у США довелося вибачатися за сніжинки на свічках, що нагадують "Ку-клус-клан"

Виявилося, що малюнок на різдвяних свічках нагадав комусь у соцмережах капюшони відомої расистської організації.

Американська компанія Bath and Body Works припинила продаж свічки, прикрашеної зимовим візерунком, яку багато коментаторів в Інтернеті порівняли з капюшоном Ку-клукс-клану. Хоча передбачалося, що це силует паперової сніжинки. Про це пише CNN.

Етикетка свічки під назвою "Snowed In" була прикрашена стилізованою паперовою сніжинкою. Але багато людей у соціальних мережах порівнювали її з капюшонами і мантіями, які носили члени Ку-клукс-клану. За даними Southern Poverty Law Center, Ку-клукс-клан є однією з "найстаріших і найбільш сумнозвісних" груп ненависті в Сполучених Штатах. Антидифамаційна ліга стверджує, що зображення капюшона Ку-клукс-клану саме по собі стало символом ненависті.

Відтоді свічку вилучили з вебсайту Bath and Body Works і з роздрібних точок продажу, а компанія у своїй заяві CNN заявила, що її дизайн був "ненавмисним".

"У Bath and Body Works ми прагнемо прислухатися до наших команд і клієнтів і прагнемо виправляти будь-які помилки, яких ми припускаємося, навіть ті, що ненавмисні, як ця. Ми приносимо вибачення всім, кого ми образили", — повідомили в компанії.

Деякі люди, які намагалися замовити свічку після скандалу, що розгорівся наприкінці минулого тижня, повідомили в соціальних мережах, що їхні замовлення було скасовано.

Однак скандальні свічки все ще можна купити на eBay, де ціна на неї стартує з 350 доларів.

Також у соцмережах з'явилися фото з фабрики, де зі свічки обривають невдалу наліпку, щоб замінити її на нову.

Свічку перевипустять із новою наклейкою
Фото: Reddit

Свічки є основним продуктом колекції Bath and Body Works, яка раніше починала з мила та лосьйонів для тіла. Щороку ритейлер випускає свою колекцію святкових ароматизованих свічок, які, за словами аналітика, становлять майже 40% річного обсягу продажів.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в Австралії перейменують вулицю, бо її стара назва здалася водієві Uber расистською. При цьому місцеві жителі були обурені, бо ініціатор скандалу навіть на ній не живе.

Теги за темою
Скандал
Джерело матеріала
loader