У соціальних мережах розгорілися суперечки через нові бігборди Третьої штурмової бригади на вулицях українських міст. На плакатах – жінки з милими посмішками та написом "Я люблю Третю штурмову". Ця реклама швидко привернула увагу та викликала цілу бурю обговорень. Деякі вирішили, що це крутий хід, а інші – що з такою подачею вочевидь перебір.
Однією з тих, хто висловив своє невдоволення, стала журналістка та керівниця "Дикого театру" Ярослава Кравченка. У своєму Instagram вона написала, що раніше реклама Третьої штурмової була креативною та сміливою, а от цього разу щось явно пішло не так.
Кравченко згадала попередні кампанії з яскравими, героїчними образами та навіть зомбі, які піднімали бойовий дух та чудово передавали атмосферу. Але нова реклама, на її думку, вийшла надто "про секс і любов", а це явно не той посил, який хочеться бачити у військовому контексті.
"Яке місце в цій рекламі жінки? Вона не для жінок. І не для посилення мобілізації жінок. Жінка тут якщо і не об'єкт, то не у формі, тобто відразу не на рівних", – пише Ярослава.
Кравченко також сказала, що якби на цих плакатах було зображено лише чоловіків, то реклама сприймалася б зовсім інакше, без сексуального підтексту.
Деякі українці розділили критику Ярослави, проте знайшлися й ті, кому така реклама припала "до душі":
Проте, на тлі бурхливих обговорень про нові бігборди варто пам'ятати, що Третя штурмова бригада – це не просто рекрутингова кампанія, а команда, яка складається зі справжніх героїв. Ці хлопці та дівчата б'ються на передовій, захищаючи країну від ворогів і виявляючи неймовірну мужність та стійкість.
Бригада набула популярності завдяки своїм сміливим діям та високому професіоналізму. Вони не тільки виконують бойові завдання, а й беруть активну участь у гуманітарних місіях, допомагаючи тим, хто постраждав від війни.
Поспішаємо повідомити, "Хочеться плакати": українка показала фото військового, що спить у тамбурі УЗ із собакою
Раніше ми писали, військовий розповів, скільки працівників ТЦК було на фронті: "Вони навіть не знають, що це"
Крім того, стало відомо, як мобілізовані "з вулиці" насправді воюють: одкровення з фронтових реалій