У голови Apple Тіма Кука незвичне визначення успіху. Він вважає успішною гарнітуру Apple Vision Pro, яка не має попиту, а Apple Intelligence, який ще не вийшов — найкращим на ринку.
Дві найбільші ставки виробника iPhone на майбутнє — Apple Intelligence та Vision Pro. Помічник зі штучним інтелектом ще не був запущений, а гарнітуру сприйняли неоднозначно і не надто добре купують. Але в нещодавньому інтерв’ю The Wall Street Journal генеральний директор компанії Тім Кук поділився власним розумінням слова «успіх».
Говорячи про Vision Pro, Кук назвав її «успішною на сьогодні», але не за звичайними мірками. Він не каже, що продажі пристрою були великими. У відповіді, яка схожа не ухилення від запитання, він зазначив:
«Я завжди хотів би продавати більше всього, тому що врешті-решт ми хочемо, щоб наші продукти були в руках якомога більшої кількості людей. І тому, очевидно, я хотів би продавати більше. З часом усе покращується, і вона [Apple Vision Pro] також буде ставати все кращою й кращою. Я думаю, що сьогодні це просто успіх з погляду створення екосистеми».
Тобто Тім Кук переніс успіх на майбутнє, а наразі вважає таким створення архітектури. Коли мова зайшла про Apple Intelligence, він так само визначив успіх унікальним способом. Кук часто повторював своєму інтерв’юеру фразу «не перший, але найкращий». Однак навіть слово «найкращий» він розуміє власним способом.
«Ми не були першими, хто зробив інтелект. Але ми зробили це так, як ми вважаємо найкращим для клієнта».
На думку Кука, успіх Apple Intelligence поки що полягає не в тому, щоб бути найкращим з погляду технологій, але давати найкращий досвід клієнтам. В цілому це бачення відповідає духу Apple, яка завжди була менше стурбованою створенням абстрактних технологій та зосередженою на конкретних продуктів для конкретних потреб.
Час покаже, чи стане «успіх» Тіма Кука у цих напрямках реальним успіхом комерційних продуктів. Поки що це лише обіцянка майбутнього та спосіб сказати «у нас все добре» на тлі факту непопулярності Vision Pro та довгої затримки випуску ШІ.