Підприємство "Київводоканал" забезпечує послугами водопостачання значну частину українців.
Було відновлено перевірку лічильників, тому люди стикаються з проблемою, коли процедура проводиться надто довго.
У такій ситуації українці платитимуть більше, бо розрахунки здійснюються за іншою формулою.
Одна із клієнток підприємства залишила розгніваний відгук на сторінці водоканалу. Жінка стверджує, що сплатила процедуру повірки лічильника ще 2 жовтня та домовилася, що майстер прийде 10 чи 11 числа. У "Київводоканалі" жінку запевнили, що гроші можуть повернутись протягом 3 місяців.
" Ви постачальники послуг, вам за власний кошт виробляють повірки, та заміни лічильників, ви не можете нічого. " клієнтка
Після такого шквалу критики з жінкою зв'язалася бухгалтер водоканалу і вони разом домовилися, що плату за лічильник перенаправлять на рахунок оплати води. Але клієнтка таким рішенням задоволена частково.
"Я змушена тріпати нерви собі, щоб знайти майстра на заміну лічильника, тому що перевірка не пройшла на 6% перевищує покази"
Одна з робітниць пояснила ситуацію тим, що не встигають провести процедуру всім. Але, як запевняє споживачка, борги нараховують вчасно. Навіть коли вона не мала лічильника, їй нарахували борг за 22 куби, при тому, що в будинку жили лише 2 особи.
Раніше ми повідомляли про комунальні пільги: хтось із українців отримає 50% знижки.