Xiaomi представила свою нову розробку у сфері електромобілів – передове інтелектуальне шасі, насичене новітніми технологіями. Воно оснащене активною підвіскою, системою з 4 моторів загальною потужністю 2054 кінські сили, 48-вольтовою електромеханічною системою гальмування та 48-вольтовою системою рульового керування steer-by-wire.
Розробка цього шасі зайняла 3 роки, протягом яких поєднували передові алгоритми керування з найсучаснішим обладнанням від Bosch. Система активної підвіски призначена для підвищення комфорту та покращення контролю. Кожен кут шасі має власне джерело живлення на 4,6 кВт, що дозволяє в реальному часі регулювати демпфування. Це зменшує крен кузова під час поворотів, розгону та гальмування.
Чотиримоторна установка забезпечує високу продуктивність. До двох існуючих двигунів V8 приєдналися два нові двигуни, забезпечуючи максимальну загальну потужність у 2054 кінські сили. Це натякає на те, що одного дня Xiaomi зможе створити автомобіль навіть швидший за SU7 Ultra.
Використання 48-вольтової електричної архітектури, яку раніше впровадила Tesla в Cybertruck, дозволяє застосувати лінійне керування гальмами та рульовим управлінням. Традиційні гідравлічні та механічні з’єднання замінено програмним управлінням, що забезпечує адаптивні співвідношення рульового керування та сили гальмування. Завдяки цьому автомобіль точніше реагує на різноманітні умови водіння.
Нова технологія шасі також сприяє енергоефективності, знижуючи температуру під час гальмування та збільшуючи запас ходу. Вона легко інтегрується в екосистему Xiaomi, підключаючи автомобілі до багатьох розумних пристроїв.
Поки що не повідомляється, в якій моделі авто компанія Xiaomi застосує нове шасі. Враховуючи підвищений комфорт, високу потужність та кращу керованість, його можна застосовувати для створення розкішних висококласних та спортивних електромобілів.
Джерело: arenaev