Chanel у новорічній рекламі косметики використав хіт "Щедрик" Миколи Леонтовича
Chanel у новорічній рекламі косметики використав хіт "Щедрик" Миколи Леонтовича

Chanel у новорічній рекламі косметики використав хіт "Щедрик" Миколи Леонтовича

Відома різдвяна композиція "Щедрик" ("Carol of the Bells") українського композитора Миколи Леонтовича прозвучала у рекламі Chanel. Мелодія стала частиною новорічної компанії бренду, в якій знялася італійська модель та ангел Victoria's Secret Вітторія Черетті.

За сюжетом відео, дівчина, яка живе в будинку серед гір, мріє про холодний зимовий вітер і сніг. В якийсь момент бажання героїні здійснюється, і все довкола присипається сніжинками.

- Увійдіть у дивовижний світ Chanel і дозвольте нам допомогти вам знайти ідеальний подарунок серед асортименту ексклюзивних ароматів, сліпучих засобів для макіяжу та ультрачутливого догляду за шкірою, - йдеться в описі під відео.

Леонтович знайшов текст щедрівки і почав працювати над композицією 1901 року. Закінчити свою роботу він зміг лише 1919-го. За цей час Леонтович переписував пісню 5 разів. Вперше "Щедрик" виконав у 1916 році хор Київського університету, де працював Микола Леонтович. Через п'ять років "Щедрик" виконали у США на гастролях хору імені Олександра Кошиці у Карнегі-Холлі (Нью-Йорк). З того часу і до сьогодні мелодія Carol of the Bells є невід'ємною частиною символу Нового року та Різдва по всьому світу.

Chanel у новорічній рекламі косметики використав хіт "Щедрик" Миколи Леонтовича - Фото 1
Теги за темою
Мода
Джерело матеріала
loader
loader