S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала «дуже схвальні» відгуки у Steam, піковий онлайн був понад 113 000 одночасних гравців
S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала «дуже схвальні» відгуки у Steam, піковий онлайн був понад 113 000 одночасних гравців

S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала «дуже схвальні» відгуки у Steam, піковий онлайн був понад 113 000 одночасних гравців

Гра S.T.A.L.K.E.R. 2 після релізу 20 листопада викликала справжній ажіотаж на цифровій платформі Steam. Масовий інтерес до проєкту навіть призвів до перебоїв із доступом до інтернету в Україні через одночасне завантаження гри.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала «дуже схвальні» відгуки у Steam, піковий онлайн був понад 113 000 одночасних гравців - Фото 1

Кількість одночасних гравців S.T.A.L.K.E.R. 2 у Steam перевищила 113 000 осіб уже в перші години після запуску.

S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала «дуже схвальні» відгуки у Steam, піковий онлайн був понад 113 000 одночасних гравців

Гра отримала «дуже схвальні» відгуки у Steam — 81% з 9267 рецензій мають позитивну оцінку. Гравці найбільше оцінили атмосферність, масштабність ігрового світу та якісну українську локалізацію.

Користувачі особливо відзначають деталізацію та розмір локацій. «Величезний, просто величезний, прекрасний світ. І цей світ такий, яким я його уявляв, коли я давно грав в першу частину і навіть ще прекрасніший», — діляться враженнями гравці.

Серед основних переваг гри користувачі виділяють:

Спецпроєкти
  • Атмосферу та занурення у світ гри
  • Великий відкритий світ
  • Різноманітність зброї
  • Професійну локалізацію
  • Цікаві сюжетні завдання

Водночас деякі гравці висловлюють критику щодо технічного стану гри. Основні зауваження стосуються оптимізації та графічного виконання, яке «трохи застаріле, як на 2024 рік». Окремі користувачі відзначають проблеми з анімацією персонажів та штучним інтелектом неігрових персонажів.

«S.T.A.L.K.E.R. 2 — це гра, де ти не виживаєш, а домовляєшся із Зоною. І вона іноді погоджується тебе не вбивати», — влучно характеризує ігровий процес один із геймерів.

Деякі гравці звертають увагу на особливості геймплею: «П’ять хвилин екшену, потім сорок хвилин ходиш, шукаєш, чим залатати поранену душу та розбитий гаманець». Критики також відзначають швидке пошкодження зброї та одноманітність здобичі.

Станом на ранок після релізу кількість активних гравців перевищила 50 тисяч осіб. Загальна аудиторія може бути значно більшою, враховуючи доступність гри на GOG, Epic Games Store, Xbox Series X|S та у сервісі Game Pass.

Джерело матеріала
loader