Toyota підготувала до випуску нову версію спортивного автомобіля Supra A90 Final Edition. Вона пропонує більше потужності любителям швидкості та гострих відчуттів. Та з іншого боку, A90 Final Edition знаменує початок завершення виробництва Supra нинішнього покоління.
Toyota Supra A90 Final Edition – це спеціальна трекова версія, призначена для Європи та Японії. Її випуск буде обмежений лише 300 одиницями. Автомобіль отримав низку оновлень у порівнянні з базовою 6-цилиндровою моделлю, на якій ґрунтується ця «лебедина пісня».
Фінальна Supra зберегла той самий 3-літровий турбований двигун B58, але тепер він пропонує значне збільшення потужності — з 382 к.с. до 429 к.с. Крутний момент також зріс: з 500 Н·м до 570 Н·м. Таким чином, у порівнянні з американською версією, потужність зросла на 47 к.с. і 70 Н·м, а порівняно з європейською Supra приріст ще більший — 94 к.с. Це пояснюється тим, що Toyota була змушена зменшити потужність двигуна в Європі через суворіші екологічні норми, тому європейська версія мала лише 335 к.с.
Toyota Supra A90 Final Edition отримала більші 19-дюймові гальма Brembo спереду, регульовану підвіску KW та титановий вихлоп Akrapovič, який забезпечує агресивніший звук двигуна. Щоб зробити модель ще привабливішою, Toyota оснастила її легкими кованими колесами з логотипом TGR: 19 дюймів спереду та 20 дюймів ззаду. Ці диски комплектуються шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 розміром 265/35ZR19 спереду та 285/30ZR20 ззаду, які на 10% ширші за стандартні.
Ця версія пропонуватиметься виключно з шестиступеневою механічною коробкою передач. Крім того, новий аеродинамічний пакет включає передній спойлер і заднє антикрило на “лебедино-шийкових” кріпленнях, обидва з вуглецевого волокна. Інші елементи: передні канарди, центральний флап і капот з карбону. Останній має внутрішній вентиляційний канал, який можна зняти для покращення охолодження під час трекових заїздів.
Ця версія Supra також має алюмінієве кріплення заднього підрамника, запозичене у гоночного автомобіля GT4, а також посилені передні розпірки. Інженери Toyota модифікували електропідсилювач керма та змінили кут розвалу для покращення зчеплення. Усередині автомобіль оснащений ковшоподібними сидіннями Recaro з карбону, червоними ременями безпеки та оббивкою з Алькантари.
Окремо Toyota анонсувала оновлену версію Supra 3.0 для світового ринку, включаючи Європу, де вона називатиметься Lightweight Evo. Замовлення на цю модель, а також A90 Final Edition, розпочнуться в січні 2025 року.
Toyota зазначає, що A90 Final Edition стане останньою моделлю поточного покоління, натякаючи на плани випуску наступника. Компанія вже дає зрозуміти, що працює над шостим поколінням.
Джерело: motor1