Щоб рахунки за водопостачання та водовідведення були коректними та не довелося переплачувати, необхідно виконати важливу процедуру. У "Київводоканалі" нагадали терміни та пояснили, що потрібно зробити.
До кінця місяця побутові споживачі води зобов'язані зняти актуальні показники лічильника та передати дані про споживання постачальнику, щоб той зміг сформувати правильний рахунок за надані послуги.
Якщо забути чи проігнорувати передачу показників, то підприємство розрахує платіжку за іншим принципом – буде використано усереднені дані про споживання за попередні місяці. Таким чином сума до оплати може бути вищою, ніж є фактично.
Якщо ігнорувати це і платити за воду за лічильником, то згодом може накопичитися борг, хибність якого потім ще доведеться довести. Тому комунальники наполягають на регулярній передачі показників.
Клієнти "Київводоканалу" можуть передати показники:
- на сайті підприємства, натиснувши кнопку "Надати показники";
- через "Особистий кабінет" Київводоканалу;
- за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02, 0-800-301-581 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
- через сервіс Portmone.com у розділі "Передача показників".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, водопостачання може подорожчати вдвічі: нові платіжки залишать без останньої сорочки.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, холодно у квартирі? Потерпіть... Комунальники більше не слухатимуть скарг українців.