Українці зробили з легендарного горбатого "Субарожець": довелося довго хімічити із задком
Українці зробили з легендарного горбатого "Субарожець": довелося довго хімічити із задком

Українці зробили з легендарного горбатого "Субарожець": довелося довго хімічити із задком

Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які й дня не можуть спокійно прожити без чогось новенького з великого дивовижного світу автотехніки, є дуже цікава історія.

Часто "Запорожці" стають жертвами експериментів тюнерів-початківців. Але іноді за тюнінг ЗАЗ беруться майстерні майстри і тоді результат може бути таким.

Про нове авто "Субарожець" розповів один із українських автоблогерів у мережі Instagram.

"Субарожець", скріншот: Instagram

Тюнінг – це не тільки стайлінг. Прокачувати рідний двигун ЗАЗ-968 немає сенсу, а тому його замінюють мотором від іншого авто. Як правило, це двигун від "Таврії", Lanos або ВАЗ, хоч бувають і винятки. Ось чудовий приклад Запорожця зі "звапнутим" дволітровим двигуном Subaru EJ202.

Такі двигуни можна зустріти під капотом Subaru Forester і Legacy. Однак у "Субарожця" його встановлено на штатному місці - ззаду. Коробку передач автори проєкту запозичили дизельний VW Transporter.

"Субарожець", скріншот: Instagram

Найбільшою проблемою свапінгу стало охолодження двигуна Subaru, який не розрахований на встановлення ззаду. Частково це лихо допомогли подолати димарі в задніх крилах автомобіля. До того ж двигун отримав пару мініатюрних радіаторів від Smart.

"Субарожець", скріншот: Instagram

Привід у "Субарожця" – від Volkswagen Golf II, рульова рейка – від BMW, а дискові гальма – від ВАЗ. Автори проекту прогнозують, що автомобіль зможе розганятися до 100 км/год приблизно за 7 секунд.

Раніше повідомлялося, все, як у кіно: індус влаштував "щасливому" бусику Suzuki похорон, витративши 210 тис грн.

Також, власником Mercedes-AMG можна стати без величезних витрат: ТОП-10 б/в варіантів.

Джерело матеріала
loader
loader