S.T.A.L.K.E.R. 2 вже окупилася, у планах два DLC та серіал на Netflix, — власник GSC Максим Кріппа
S.T.A.L.K.E.R. 2 вже окупилася, у планах два DLC та серіал на Netflix, — власник GSC Максим Кріппа

S.T.A.L.K.E.R. 2 вже окупилася, у планах два DLC та серіал на Netflix, — власник GSC Максим Кріппа

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl / трейлер

Власник готелю «Україна», української кіберспортивної команди NAVI та GSC Game World розповів про створення та плани на S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

В інтерв’ю Forbes Максим Кріппа не розкрив цифри, які не називалися офіційно, але висловив задоволення релізом гри та прибутками. Підприємець називає S.T.A.L.K.E.R. 2 комерційним успіхом, величезним культурним досягненням та символом української творчості й стійкості.

Кріппа відзначив велику роль у створенні гри Марії та Євгена Григоровичів, які займалися організаційними та операційними процесами, а також були творчими директорами продукту. Під час розробки, епідемії COVID та війни штат GSC зріс у сім разів:

«Над грою працює близько 470 людей. Приблизно 200 з них – це співробітники, які працюють у різних країнах світу, ще близько 270 залишаються в Україні, попри всі виклики, з якими доводиться стикатися через війну. Коли я прийшов у компанію у 2020 році, команда складалася із 65 людей», — каже Максим Кріппа.

Переважна більшість витрат на гру йшли на її створення — маркетинг «залишався в тіні». Не називаючи суму, бізнесмен підтвердив, що розробка S.T.A.L.K.E.R. 2 коштувала десятки мільйонів доларів. Основним ринком для гри наразі є США. Зараз гра вже «вийшла в плюс»:

«Ми вже продали достатньо, щоб вивести проєкт у прибуток. Перед релізом команда працювала майже 24/7. Вона жила цим проєктом, особливо на тлі війни. Хотілося подарувати країні надію й гордість, показати усім, що українці можуть робити проєкти такого високого рівня».

У стратегії просування гри GSC орієнтується на досвід CD Projekt RED. «Відьмак» став національною гордістю Польщі — книжки, ігри, серіал на Netflix. Фанати зрадіють тому, що стосовно останнього пункту у команди S.T.A.L.K.E.R. 2 теж є плани:

«Мені б хотілося, щоб ми отримали серіал на Netflix. Певні переговори наразі ведуться, але питання ще не вирішене».

Спецпроєкти

Кріппа анонсував щонайменше два DLC для S.T.A.L.K.E.R. 2 та мультиплеер. Гра «має великий потенціал», власник вірить у «довге та успішне майбутнє продукту»:

«Думаємо, що нам вдасться досягти, а можливо, і перевищити навіть найсміливіші форекасти».

Максим Кріппа розповів про долю GSC Game World та зміну власника. У 2011 році Сергій Григорович закрив компанію та «вийшов на пенсію», S.T.A.L.K.E.R. 2 призупинили. У 2018-го Сергій та Євген Григоровичі відродили проєкт. До 2020 року Сергій Григорович фінансував розробку власним коштом, але цього не вистачало. Після входження у власність компанії у 2020 році фінансування відбувалося коштом Кріппи. На цьому етапі Сергій Григорович не брав активної участі в розробці, наразі він не має акцій компанії, але за угодою отримує деякий процент.

«До Сергія Григоровича я ставлюся з великою повагою: він створив компанію і взагалі придумав франшизу Stalker. Без трилогії, яку він зробив, нічого б не було. Для мене він унікальна людина, легенда. Дуже радий, що ми змогли зробити гру, яка стала достойним продовженням проєктів, у яких Сергій безпосередньо брав участь», — зазначив бізнесмен.

Зараз Максим Кріппа володіє 82% GSC Game World. Решта 18% знаходяться у власності Євгена Григоровича, який є CEO та Head of Game Direction компанії. У 2018 році Кріппа придбав команду NAVI в Олександра Кохановського, який і познайомив його з Сергієм Григоровичем. Знайомство з рештою призвело до придбання компанії.

Теги за темою
Netflix
Джерело матеріала
loader
loader