Компанія Yasno постачає тепло та світло мільйонам українців. Але у споживачів виникає багато до нарахування та сум в платіжках.
В компанії неодноразово наголошували, що передавати показники лічильника потрібно вчасно. Ця процедура допоможе уникнути зайвих нарахувань в платіжках за світло.
Однак трапляються випадки, коли лічильник не відображає дані спожитого обсягу електроенергії. Про такий випадок розповіла в коментарях українка.
"Як передавати, якщо їх не показує лічильник, зламана електроніка...А ремонтувати будуть вже після Перемоги.." обурюється жінка
На скаргу клієнтки, відреагували у компанії. Спеціалісти порадили звернутися до оператора системи розподілу та сповістити їх про проблему. Після звернення вони допоможуть налагодити роботу лічильника.
Однак все виявилося не так просто. Спеціалісти оператора системи вже отримували заявку від жінки. Але нічого вирішити не змогли. Помешкання українки знаходиться в зоні бойових дій. Тому їй сказали чекати безпечних днів без обстрілів.
"Фахівець оператора системи розподілу зможе виконати заявку за умови, що в вашому регіоні безпечно і немає обстрілів" зазначили в Ясно
А поки дані лічильника відсутні, суми в платіжці нараховуватимуться за середніми показниками.
Раніше ми повідомляли, що доведеться встановлювати буржуйки: як може змінитися вартість газу для населення.