Усі протестовані електромобілі продемонстрували зниження запасу ходу за низьких температур. Утім, в одних моделей падіння склало 5-9%, а в інших — 20-30%.
Запас ходу електромобілів взимку різко знижується — у цьому немає секрету. У Норвегії вирішили перевірити два десятки електромобілів у мороз. Про це повідомляє сайт Carscoops.
Для перевірки обрали 24 сучасні електромобілі різних класів. Тест пройшли седани, мінівени та кросовери.
Електромобілі тестували за температури повітря від -3 до -7 градусів за Цельсієм. У рамках автопробігу батарею намагалися розрядити до 10%.
У ході випробувань виявили серйозне зниження запасу ходу більшості моделей. Лише п’ять протестованих авто змогли подолати понад 480 км.
Важливо Клуб 700 км: нові електромобілі з найбільшим запасом ходу (фото)Найкращий результат продемонстрували електромобілі Tesla Model 3 та Polestar 3 – обидва авто проїхали 531 км. Утім, варто відзначити, що в шведського електрокара реальний запас ходу виявився лише на 5% нижчим за паспортний, а в Tesla падіння склало одразу 24%.
Модель | Паспортний запас ходу, км | Запас ходу взимку, км | Різниця |
Polestar 3, 107 кВт∙год | 560 | 531 | 5% |
Tesla Model 3 Long Range RWD, 82 кВт∙год | 702 | 531 | 24% |
Porsche Taycan, 97 кВт∙год | 592 | 499 | 16% |
Kia EV3, 81,4 кВт∙год | 590 | 499 | 15% |
BYD Tang, 108,8 кВт∙год | 530 | 482 | 9% |
Audi Q6 e-tron, 95 кВт∙год | 616 | 481 | 22% |
Hongqi EHS7, 103,5 кВт∙год | 540 | 452 | 16% |
Volkswagen ID.7 GTX Tourer, 86 кВт∙год | 571 | 440 | 23% |
Ford Explorer EV, 79 кВт∙год | 525 | 437 | 17% |
BYD Sea Lion 7, 91,3 кВт∙год | 502 | 436 | 13% |
Lotus Emeya, 98,9 кВт∙год | 500 | 436 | 13% |
Hyundai Ioniq 5, 80 кВт∙год | 546 | 436 | 20% |
Xpeng G6, 87,5 кВт∙год | 550 | 429 | 22% |
Porsche Macan, 95 кВт∙год | 552 | 429 | 22% |
BYD Seal U, 87 кВт∙год | 500 | 421 | 16% |
NIO EL8, 90 кВт∙год | 503 | 412 | 18% |
BMW i5 Touring, 81,2 кВт∙год | 497 | 392 | 21% |
Mercedes G580 EQ, 116 кВт∙год | 443 | 381 | 14% |
Volvo EX30, 64,5 кВт∙год | 472 | 371 | 21% |
Peugeot e-5008, 73 кВт∙год | 488 | 361 | 26% |
Mini Countryman, 64,6 кВт∙год | 399 | 355 | 11% |
Peugeot e-3008, 73 кВт∙год | 510 | 347 | 32% |
Smart #3, 62 кВт∙год | 415 | 346 | 17% |
Voyah Dream, 108,7 кВт∙год | 482 | 344 | 29% |
Найменшу відстань подолав китайський електромобіль Voyah Dream із великою батареєю на 108,7 кВт∙год – лише 344 км, що на 29% менше за паспортний показник. Найбільше ж розходження (32%) зафіксоване в Peugeot e-3008.
До речі, нещодавно електромобіль Volkswagen ID.7 подолав понад 900 км без підзарядки.
Також Фокус писав, що в Києві помітили новий 650-сильний електрокар Hyundai.