Українці можуть отримувати платіжки за електроенергію з нарахуваннями, які не збігаються із реальними показниками лічильника. З чим це пов'язано та як не переплачувати, розповіли на facebook-сторінці "Запоріжжяобленерго".
Проблеми з платіжками світло можуть виникнути, якщо побутовий споживач передає показники лічильника не у встановлений період, з помилками чи не робить цього зовсім.
Якщо актуальні дані від споживача не надходять, то законодавством передбачено альтернативний метод розрахунку платіжки.
"Відповідно до вимог законодавства ми зобов’язані самостійний здійснити розрахунок ваших показів за середньодобовим споживанням. Цей розрахунок може не співпадати із вашими реальними показами", - йдеться у повідомленні.
Щоб уникнути можливої переплати за електроенергію, споживачам радять щомісяця передавати показники лічильника.
"Згідно з законодавством, споживач зобов’язаний передавати покази електролічильника у термін протягом останніх 2 днів поточного місяця плюс 3 перших днів наступного місяця", - нагадали в обленерго.
Крім того, споживачі можуть звернутися до свого оператора системи розподілу та ініціювати перерахунок платіжки, якщо сума вказана некоректно.