Подивіться на новий логотип Mazda, щоб не переплутати "японця" з китайським "брязкальцем"
Подивіться на новий логотип Mazda, щоб не переплутати "японця" з китайським "брязкальцем"

Подивіться на новий логотип Mazda, щоб не переплутати "японця" з китайським "брязкальцем"

Офіційно новий значок можуть показати 30 січня

Японська компанія Mazda вирішила змінити свій значок уперше за останні 28 років. З нової емблеми прибрали всі об'ємні елементи, зробивши її пласкою та простішою.

У компанії кажуть, що так логотип буде мати кращий вигляд на екранах телефонів і комп'ютерів. Про це повідомляє профільне видання Carscoops.

Нову емблему зареєстрували в Японії влітку 2024 року. У ній залишили знайомі всім крила, але прибрали металічний блиск і тіні. Замість вигнутих ліній використали прямі, а краї зробили більш округлими.

Очікується, що офіційно новий значок покажуть 30 січня, коли компанія святкуватиме своє 105-річчя. Цікаво, що Mazda планує використовувати і старий, і новий логотип – кожен для різних потреб.

Останній раз Mazda міняла свій значок у 1997 році. Тоді з'явилася об'ємна літера "М" в овалі, яку всі знають до сьогодні.

Автовиробник іде слідом за іншими компаніями, які теж спрощують свої значки. Раніше це вже зробили BMW, Volkswagen, Volvo та Ford.

Нагадаємо, раніше "Телеграф" писав про 10 марок авто, які найчастіше продають українці. Серед них — як преміальні німецькі бренди, так і бюджетні автомобілі радянського виробництва.

Теги за темою
Японія
Джерело матеріала
loader
loader