Сергій Григорович каже, що S.T.A.L.K.E.R. 2 окупилась у першу добу продажів: «Знали, що вийдемо в нуль від початку»
Засновник GSC Game World Сергій Григорович дав інтерв’ю ютуб-каналу «Пряма червона», в якому розказав про фінансові успіхи S.T.A.L.K.E.R. 2, плани щодо екранізації гри та розробки нових «Козаків».
«Не знаю, скільки мільйонів копій продано, але ми вже окупились. Це адреналін. Ти просто дивишся, як цифри наростають до позначки “вау”», — заявив Григорович, уточнивши згодом, що гра окупилась вже у перший день продажів.
Нагадаємо, що GSC Game World повідомляла, що гра розійшлась накладом у 100 млн копій вже на другий день після релізу.
«Я знав, що ми вийдемо в нуль у першу добу. Очікування були серйозні. Не тільки мої, а й тих, хто розбирається в індустрії. Є компанія, яка все це рахує».
Водночас Григорович не уточнив точну суму заробітків, як власне і вартість розробки. За оцінками засновника кіберспортивної команди NAVI Олександра Кохановського S.T.A.L.K.E.R. 2 могла обійтись у $30–60 млн, тоді як інвестиційний партнер Smok Ventures Томаш Косьцельняк, який фокусується на інвестиціях у геймдев, зазначав, що йдеться про бюджет у близько $100 млн.
«Коли Microsoft побачила, що кількість переглядів нашого трейлера більша, ніж у Halo, то вони вже все зрозуміли. Що з цими хлопцями треба щось спільне мати», — додає Григорович.
Засновник GSC Game World також вкотре пояснив, чому розробка гри тривала довгі 10 років.
«На той час назва з приставкою “2” була б обманом. Ми не витягували по технологіях. Пройшли роки, ринок ріс щоразу по 30% і настав той час, коли ми взяли чужу технологію повністю, рушій Unreal, і ще майже 6 років розробляли», — каже Григорович. «Я втомився, у нас не виходив проєкт з великим кроком вперед, і потрібно тоді було витримати якийсь час».
В інтерв’ю також торкнулися теми потенційної екранізації S.T.A.L.K.E.R. 2.
«Фільм дуже напрошується для гри. Але ж який він має бути. Кінематограф дуже складна штука. Зняти фільм не легше, ніж зробити гру. Рівень має буде відповідним».
Григорович разом з тим зазначив, що ігри можуть жити довше за фільми, отримуючи оновлення, як приклад навівши «Козаків», які й досі продаються, а також торкнувся теми потенційного продовження гри — про це будуть говорити лише після вирішення «певних юридичних проблем».
Сам засновник GSC, до речі, ще не грав у S.T.A.L.K.E.R. 2, на що один з ведучих іронічно підмітив: «Чекаєте патч?».
«Зірки повинні скластися», — відповів Григорович.
Повне інтерв’ю з Сергієм Григоровичем
