![Магазин дитячих меблів "Мама вколихала": відгуки жахають, з людей беруть гроші і годують обіцянками](https://thumbor.my.ua/6bq2WhGTvmX5llFBg3962QHHB4I=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F6703d617046eddf4cf3f51e20271ad23.png)
Магазин дитячих меблів "Мама вколихала": відгуки жахають, з людей беруть гроші і годують обіцянками
Народження дитини в Україні – це не просто важкий процес, а й вимагає від батьків неабиякої мужності у такі складні часи. Проте, майбутнім батькам загрожують не лише ворожі нальоти, а й співвітчизники, які намагаються ускладнити процес підготовки до появи малюка.
Так, багато майбутніх батьків намагаються підготуватися до народження дитини заздалегіть та замовляють необхідні речі та аксесуари. Проте, дехто зтикається з відвертим обманом на грані шахрайства. Про одних таких ділків розповіли читачі порталу Знай.UA, які звернулися до редакції зі скаргами.
За словами українців, мережа магазинів "Мама Вколихала", яка заявляє, що займається виробництвом дитячих меблів та текстилю, просто дурить своїх клієнтів.
"Ми оформили замовлення на ліжечко ще 1 січня і нам обіцяли, що виробництво займе 3-4 тижні. Внесли половину оплати і чекали. Але на кінець січня ніхто й не думав відправляти. Після звернень менеджер у Instagram почала виправдовуватись, що на виробництві відбувся брак і треба більше часу. Проте, ніхто і не міг сказати навіть приблизно, скільки потрібно чекати ліжечка. Після числених листувань, телефонних дзвінків ми просто попросили повернути гроші. Нам видали форму заявки на повернення коштів, але гроші поки так ніхто й не повернув", – розповіла журналістам клієнтка "Мама вколихала" Анна.
Брати гроші і нічого не поставляти
Як виявилось, ситуація, яка склалася у Анни - не поодинока. Судячи з відгуків у Google Maps, брати гроші і нічого не відправляти – це системна стратегія компанії "Мама вколихала". А на всі обурення клієнтів власники відповідають, що відгуки – просто куплені. Дуже вигідна комунікація.
Також дуже дивно, що через три роки після повномасштабного вторгнення, тисячі жертв та масових руйнувань, власники магазину "Мама вколихала" вважають за доцільне відповідати російською мовою, ще й іронізуючи над скаргами своїх клієнтів.
Платежі на картки, голову у пісок
Також увагу клієнтів привернув той факт, що передплату за свої нереалізовані товари магазин "Мама вколихала" просить вносити на звичайний картковий рахунок, уникаючи офіційних платежів на рахунок IBAN підприємства. Це може свідчити лише про те, що магазини "Мама вколихала" уникають сплати податків та не ведуть свою податкову звітність належним чином. І це у той час, коли українці по копійці збирають на дрони, аби забезпечити наших хлопців на передовій.
Редакція порталу Знай.UA просить вважати цей матеріал офіційним зверненням до Державної податкової служби України в Дніпропетровській області, Головного управління ДПС у Львівській області, Головного управління ДПС у Волинській області щодо вивчення практики прийому платежів за товари на карткові рахунки магазином "Мама вколихала", замість офіційних платежів на IBAN рахунки підприємства.
Адже у такі важкі часи ніхто не може собі дозволити обкрадати державу не сплачуючи податки і ведучі комунікацію у мережах російською мовою.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)