/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fc9f91da74ea7011700dc5c92f560cb6b.jpg)
Понад мільйон звернень громадян: МВС модернізує систему екстреної допомоги
За неповні три місяці 2025 року підрозділи ДСНС здійснили понад 114 тисяч виїздів на місця надзвичайних ситуацій, а Національна поліція опрацювала понад 1 мільйон повідомлень від громадян.
Про це повідомив міністр внутрішніх справ Ігор Клименко під час засідання Ради безбар’єрності.
"Такі дані свідчать про критичну важливість забезпечення доступу абсолютно усіх верств населення до екстрених служб та необхідної допомоги", - зазначив міністр.
За інформацією Клименка, МВС вже впроваджує системні зміни у наданні екстреної допомоги та послуг. Зокрема, в Україні успішно працює Служба 112, цифровізуються сервіси, адаптується інформація для людей з особливими потребами, а персонал проходить навчання з безбар’єрної комунікації.
"Оперативне реагування – ключовий показник ефективності роботи правоохоронних органів. Зокрема, Служба 112 стала єдиним вікном для отримання допомоги. Це про комплексність та швидкість. Людина дзвонить за одним номером, а викликає одночасно всі служби, необхідні для вирішення ситуації. Комунікаційні центри вже працюють у Києві, Львові та Дніпрі. У цьому році планується відкриття в Одесі", – розповів Ігор Клименко.
Міністр зазначив, що за номером 112 отримати допомогу також можуть люди з порушеннями слуху чи мовлення. Наразі операторами опрацьовано понад 26 тисяч звернень жестовою мовою.

