Куди дзвонити, якщо немає світла в Києві: список телефонів
Куди дзвонити, якщо немає світла в Києві: список телефонів

Куди дзвонити, якщо немає світла в Києві: список телефонів

Останнім часом ми не так часто стикаємося з масовими відключеннями світла, але непередбачувані ситуації можуть трапитися будь-коли. Технічні несправності, погодні умови чи інші фактори можуть раптово залишити нас без життєво необхідного ресурсу.

Факти ICTV дізнавались, куди звертатися киянам, якщо немає світла, та у яких випадках варто дзвонити.

Куди дзвонити, якщо немає світла у Києві

Кияни можуть звернутися до комунально-бюджетної установи за номером 15-51.

Зараз дивляться

За номером телефону 15-51 оператори КБУ приймають скарги та пропозиції від мешканців Києва. Сама організація була започаткована на базі колишньої Служби допомоги киянам Call-центр 15-51 та входить до Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади.

Фахівці Контактного центру оперативно в режимі онлайн надсилають звернення громадян до відповідних структурних підрозділів адміністрації Києва, щоб надати компетентну та розгорнуту відповідь від виконавців.

Звернутися можна:

  • за номером 15-51 (зі стаціонарного чи мобільного);
  • у мобільному застосунку 15-51;
  • за номером (044) 205-73-37 (з міжміського).

У випадку відсутності електрики також можна зателефонувати на гарячу лінію ДТЕК.

виконує функції оператора системи розподілу електричної енергії в Києві. ДТЕК відповідає за:

  • якість і надійність електропостачання;
  • управління системою розподілу електроенергії всім абонентам регіону;
  • обслуговування та ремонт ліній електропередач, підстанцій та інших енергооб’єктів;
  • приєднання до електромереж нових споживачів.

Тому, у випадку тривалого відключення електрики, кияни можуть зʼясувати причину та поскаржитись за номерами:

  • Багатоканальний цілодобовий кол-центр:  +38 (044) 459 07 40
  • Окрема лінія для юридичних клієнтів: +38 (050) 495 70 40

Для мобільних телефонів:

  • +38 (067) 495 70 40
  • +38 (099) 495 70 40
  • +38 (093) 495 70 40

Дзвінки згідно з тарифами мобільних операторів: 0 800 400 740

Також можна звернутися до компанії Yasno. Вона входить до Групи ДТЕК, постачає електроенергію та газ, пропонує приватним і юридичним клієнтам рішення з енергоефективності, електромобільності та інші послуги.

Зателефонувати до  можна за телефонами:

  • +38 (044) 277 18 18
  • +38 (066) 277 18 18
  • +38 (093) 277 18 18 
  • +38 (067) 277 18 18 

Також можна звернутися до операторів через месенджери: Viber, Тelegram, Facebook.

У яких випадках варто дзвонити

Сьогодні важко зрозуміти, коли варто дзвонити на гарячі лінії компаній-постачальників, адже вимкнення може бути стабілізаційне та відбуватися за графіком.

Тому споживачам електроенергії радять дзвонити тільки у разі дуже тривалого відключення електроенергії, тобто понад 5-8 год.

Теги за темою
Київ
Джерело матеріала
loader
loader