/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fc5b0e2f47f4e975bbc00cc515c86cfe0.jpg)
Зручна функція "з'їдає" термін служби акумуляторів на 40%: що робити
Надшвидка зарядка електромобіля призводить до прискореної деградації акумулятора, істотно скорочуючи його термін служби.
Про це пише CarNewsChina, посилаючись на дані Університету Цинхуа і досвід водіїв.
За даними дослідників, у разі частого використання надшвидкої зарядки потужністю від 120 кВт термін служби акумулятора може скоротитися на 40% порівняно з повільною зарядкою.
Аналіз також показав, що для таксі, які проїжджають понад 100 кілометрів на день і використовують надшвидке заряджання понад 70% часу, стан акумулятора може знизитися зі 100% до 85% протягом двох років.
Водії таксі, які часто використовують надшвидку зарядку для економії свого робочого часу, підтвердили, що ця зручна функція дійсно прискорює "старіння" акумулятора.
Деградація акумуляторів: що робити
За даними порталу, зараз виробники шукають способи збалансувати швидкість зарядки і довговічність батарей. Створюються поліпшені системи терморегулювання, "розумні" зарядні станції, а також системи управління з "режимами захисту від надзарядки", які регулюють потужність залежно від стану акумулятора.
Важливо Літій не потрібен: створено батарею, яка самозаряджається, "харчуючись" бактеріямиЗі свого боку експерти радять власникам обмежити надшвидке заряджання менш ніж 40% від загальної кількості сеансів заряджання, віддаючи пріоритет повільному заряджанню, коли дозволяє час. Вони також рекомендують уникати надшвидкого заряджання, коли рівень заряду акумулятора нижчий за 10% або вищий за 90%, оскільки тоді заряджання може завдати більшої шкоди.
Нагадаємо, відпрацьовані батареї для електромобілів могли б забезпечувати енергією цілі міста, однак для цього виробники мають поділитися важливими даними.

