Штучний інтелект, мови та культурний контекст освіти: інтерв'ю з Ольгою Соколовою
Штучний інтелект, мови та культурний контекст освіти: інтерв'ю з Ольгою Соколовою

Штучний інтелект, мови та культурний контекст освіти: інтерв'ю з Ольгою Соколовою

Згідно з дослідженнями, більше половини викладачів у США вже використовують штучний інтелект у навчанні. Схожа ситуація і в Україні, де 55% вчителів вважають, що AІ позитивно впливає на освіту. Але як реальний вплив ІІ на шкільний процес, і які ризики з цим пов'язані? Ми обговорили це з експертом Ольгою Соколовою.Ольга народилася в Запоріжжі, вивчала англійську та іспанську мови, пізніше працювала в міжнародних компаніях та опанувала японську. У 2006 році розпочала кар'єру у політичному консалтингу, а з 2015 року живе у США, де очолює департамент роботи з іноземними студентами у державній школі у Флориді. У 2025 році увійшла до журі міжнародного конкурсу American Business Expo Award — за впровадження інновацій у викладання мов.Досвід життя у різних країнах сформував у Ольги глибоке розуміння культурної чутливості в освіті. Вона пропагує адаптивний та гуманний підхід, важливий в умовах міграції та мовної різноманітності. У своїй роботі вона наголошує на довірі, психологічній безпеці та застосуванні AI.

Джерело матеріала
loader
loader