Ринок мотоциклів: які моделі обирають українські водії
Ринок мотоциклів: які моделі обирають українські водії

Ринок мотоциклів: які моделі обирають українські водії

У червні 2025 року сумарний обсяг ринку мотоциклів склав 9,5 тисяч одиниць. Це на 7,5% менше порівняно з травнем, але на 9,7% більше, ніж у червні минулого року.

Експерти Інституту досліджень авторинку відзначають високу сезонність сегмента мотоциклів, коли ринок активізується влітку під час високого мотосезону.

Найбільшу частку ринку займають нові мотоцикли — 57% або 5408 одиниць, імпортовані з-за кордону. На внутрішньому ринку було укладено 3230 угод купівлі-продажу мототехніки (44% від загальної кількості). Ще 9% мотоциклів (852 одиниці) були імпортовані вживаними з-за кордону.

Порівняння з попереднім місяцем та аналогічним періодом минулого року показує:

Внутрішні перепродажі: −7,1% до попереднього місяця, +3,6% до минулого року
Імпорт вживаних: −2,4% до попереднього місяця, +53,5% до минулого року
Імпорт нових: −8,5% до попереднього місяця, +8,6% до минулого року

На внутрішньому ринку традиційно лідирують японські бренди Honda та Yamaha, які демонструють стабільний попит серед тих, хто цінує надійність та перевірену класику. За ними йде група доступних брендів: Geon, Lifan, Musstang, Bajaj — вибір тих, хто шукає двоколісний транспорт без переплат. Набирає популярність Kovi — відносно новий гравець, орієнтований на ендуро та туринг.

У сегменті імпортованих вживаних мотоциклів домінує "японська четвірка" — Honda, Yamaha, Suzuki та Kawasaki, яких обирають як новачки, так і досвідчені райдери. Водночас зростає частка преміальних брендів: Harley-Davidson утримує позиції в середині списку, а Ducati, Indian, KTM і Triumph нагадують, що для когось мотоцикл — це стиль життя.

У сегменті нових мотоциклів лідирують бюджетні та утилітарні бренди — Spark, Musstang, Lifan, Geon, Kovi, Forte. Їх обирають за простоту, ремонтопридатність та доступну ціну. Стабільний попит також мають Bajaj та Shineray. Honda, хоч і з меншими обсягами, залишається важливим гравцем ринку серед тих, хто цінує якість і ресурс техніки.

Експерти зазначають, що ще рано говорити про проходження піку активності у сегменті, оскільки високий мотосезон ще не завершився. Подальша динаміка залежатиме від погодних умов та загального економічного стану в країні.

Джерело матеріала
loader
loader