/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fce370c2afc44f6a08ae85a26b43263f2.jpg)
В інтернеті показали рідкісний і маловідомий спортбайк Citroen 80-х
Мало хто знає, що в історії Citroen існувала двоколісна модель. Для свого часу спортбайк вийшов інноваційним та швидким.
Спортивно-туристичний мотоцикл Citroen серійно випускали у 80-х і навіть постачали французькій поліції. Про унікальний байк розповів у своєму Telegram-каналі Oleg AC.
Цей мотоцикл дійсно має логотипи Citroen, проте офіційно називався BFG 1300 Odysee. В абревіатурі BFG зашифровано прізвища трьох його творців – конструкторів Баккаро, Фаваріо та Гранже.
Утім, значна частина вузлів та агрегатів справді була запозичена в автомобілей Citroen. Зокрема, ця Citroen GSA став донором опозитного 1,3-літрового двигуна повітряного охолодження на 70 к. с., а також стартера та генератора.
5-ступінчасту механічну КПП запозичили в Citroen Mehari. А от фару взяли в Renault 16, а прилади – в Renault 5. Обтічник, сідло та бензобак виготовили власними силами.
Мотоцикл Citroen BFG 1300 Odysee непогано себе показав на трасі – розганявся до 190 км/год і легко підтримував крейсерську швидкість 120 км/год. А от в місті на менших швидкостях виникали проблеми з охолодженням.
Усього в 1982-1983 роках виготовили приблизно 400 BFG 1300 Odysee, 100 з яких придбала поліція Франції. Подальшого розвитку проєкт не отримав.
Раніше Фокус розповідав про унікальний мотоцикл Ferrari із двигуном V8.
Також ми писали про новий кросовер Citroen C5 Aircross.

