/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fe1e75952f23186f5c1d6f8b4ea1b1a34.jpg)
"А моя в Азові": бригада випустила ролик про службу жінок, який вразив соцмережі
12-та бригада спеціального призначення "Азов" днями оприлюднила новий рекламний ролик, присвячений жінкам-військовослужбовцям. Нове відео є черговим випуском серії рекламних матеріалів бригади, які активно обговорюють у суспільстві.
Наразі ролик опубліковано на офіційному каналі бригади на YouTube. У описі до відео, йдеться, що воно нагадує про те, що більшість батьків ніколи не думали, що їхні доньки можуть піти служити в армію. Тато завжди прагне захистити дочку, але любов до країни та принципи, закладені з дитинства, приводять цих дівчат до війська, де вони приймають важливі рішення, впроваджують нові підходи, рятують життя і змінюють уявлення про силу.
У відео показана розмова двох чоловіків, які працюють на станції технічного обслуговування автомобілів. Один із них хвилюється через мобілізацію свого 26-річного сина і шукає способи, щоб захистити його. Інший же з гордістю розповідає, що його донька служить в "Азові".
Зауважимо, що раніше в цій серії з’являвся ролик "А мій в Азов", який викликав неоднозначну реакцію серед українців. Цього разу відео отримало багато схвальних відгуків від користувачів соцмереж.
У коментарях українці висловлюють повагу й підтримку жінкам-захисницям. Одні дякують за порятунок України, інші пишуть, що соціальна реклама вийшла "шикарною" та "життєвою". Багато хто наголошує, що потрібно захищати своїх рідних і цінує приклад дочок, які служать у війську.
Користувачі діляться власними історіями: у когось донька служить оператором безпілотника, в інших — знайомі пов’язані з "Азовом". Багато хто відзначає, що такі ролики допомагають змінити стереотипи про військову службу жінок і популяризують армію як сучасний та сильний інститут.
Відгуки з соцмереж:
- "Слава Азов низький уклін всім захисникам України доземний уклін слава ЗСУ"
- "Браво!!!!!!!"
- "Дуже сильна кампанія, дякую"
- "Красунчики! Нарешті, хтось зайнявся популяризацією військової справи! Щиро дякую!"
- "Якщо повідомлення чіпляє — значить реклама працює!"
- "В контексті попередніх відосів це просто шедевр!"
Також в окремих коментарях наголошують на важливості освіти, політичної активності та допомоги волонтерським фондам, які підтримують ЗСУ.
"А мій в Азові": як українці відреагували на інші подібні рекламні ролики бригади
Також декілька днів тому 12-та бригада спеціального призначення "Азов" оприлюднила інші відеоролики.
В одному з них дві подруги спілкуються на ринку, обирають продукти та говорять про сімейні справи: одна каже, що її чоловік не працює, бо звільнений, син також не отримав броню, а інша з гордістю відповідає — "А мій в Азові".
В іншому ролику дві інші подруги в салоні краси обговорюють святкування і плани на літо. Одна скаржиться, що чоловік не хоче виходити з дому, а інша знову гордо каже: "Мій в Азові".
Попри велику кількість схвальних відгуків, ця соціальна реклама викликала серед українців неоднозначну реакцію. Багато коментаторів висловлюють приховане обурення і біль, адже їм здається, що ролики віддалені від справжніх проблем тих, хто втратив близьких або переживає важкі випробування війни.
- "Вдови та дружини полонених дуже раді за вас і ваші поїздки за кордон! Як це жалюгідно з вашого боку"
- "Про що ця реклама? Про жінок пліткарок чи про що? Якщо втягуєте жінок, то покажіть, скільки їх служить у вас і які вони дають результати!"
- "Я думав більшого лайна ніж МО з його "скільки повинен заробляти хлопець" і бургерами придумати нереально. Як виявилось, помилився"
- "Я як чоловік мрію померти за пару годин в окопі, поки моя жінка з подругами планує відпочинок у перукарні! Спасибі!"
- ""А мій в полоні". "А мій в могилі". Рекламні генії, коли робили оце, подумали про жінок, які втратили своїх чоловіків?"
- "А мій — без ніг тепер за 640 грн на місяць. А мій загинув, але мені кажуть, що зник безвісти. А мого на м’ясний штурм погнали у посадку і теж "безвісти""
- "Якби тьотя сказала "А мій у ТЦК", було б ефектніше. Насправді тупо розпил грошей на чергову агітку".
Нагадаємо, що в березні Міноборони опублікувало у TikTok відео, в якому показали, скільки чизбургерів можна купити за 1 мільйон гривень, обіцяних за контракт "18-24". Ця рекламна кампанія викликала хвилю критики серед українців, які сумніваються у правильності такого способу мотивації молоді до служби в армії.
Також Фокус писав, що підполковник Богдан "Пугач" Грішенков став новим командиром 12-ї бригади спеціального призначення "Азов" Національної гвардії України. На початку повномасштабного вторгнення РФ до України він захищав "Азовсталь" у Маріуполі.

