/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F328e541bb29c01e46beb147b3497cd1f.jpg)
Як інтернет у школі впливає на навчання: серед учнів провели дослідження
У столичних школах перевірили, як швидкісний інтернет впливає на успішність дітей. Міжнародна компанія Civitta провела масштабне дослідження, у якому взяли участь понад 5 тисяч респондентів – учні, їхні батьки та вчителі. Результати виявили чіткий зв’язок між якістю Wi-Fi та рівнем академічних досягнень школярів, повідомив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
Методологія дослідження включала онлайн-опитування, глибинні інтерв’ю та аналіз знань учнів із математики й української мови відповідно до міжнародних стандартів PISA. Учасники дослідження одностайно відзначали, що стабільний інтернет впливає не лише на доступність навчальних матеріалів, а й на мотивацію дітей.
Згідно з результатами, школярі зі стабільним Wi-Fi демонструють вищі результати на уроках та більш охоче відвідують заняття. 76% опитаних учнів заявили, що якісний інтернет робить навчання цікавішим і зрозумілішим, понад 70% відзначили зростання власної залученості у навчальний процес. Водночас 23% учнів зізналися, що відсутність або погана якість з’єднання суттєво знижує їхню зацікавленість у навчанні.
Найкращі показники знань зафіксовані у школах, де швидкість з’єднання перевищує 100 Мбіт/с. Саме там учні демонструють кращу підготовку та активніше користуються сучасними освітніми платформами. Доступ до швидкісного інтернету, підкреслили у КМДА, відкриває шлях для впровадження інноваційних методів: «перевернутого класу», змішаного навчання, адаптивних платформ і проєктної роботи. Це сприяє розвитку критичного мислення та самостійності школярів.
«Дослідження показує, що якісний доступ до інтернету – це базова умова освітньої рівності. На основі отриманих результатів Департамент інформаційно-комунікаційних технологій уже формує рекомендації для міської політики у сфері цифрової освіти», – наголосив Валентин Мондриївський.
У подальшому планується розширення вибірки на школи з інших регіонів України. Це дозволить перевірити сталість виявлених тенденцій та виробити системні рекомендації для державної освітньої політики.
Раніше ми розповідали, що дітей не вистачає, але школи тріщать по швах: вчителі розкритикували реформу МОН
Також, сільські школи - під ніж: українці виступають проти реформи МОН

