Дешеві електрокари отримають дуже потужну батарею: що відомо про проект
Дешеві електрокари отримають дуже потужну батарею: що відомо про проект

Дешеві електрокари отримають дуже потужну батарею: що відомо про проект

Електромобілі Nissan скоро можуть неслабо додати в запасі ходу. Бренд запатентував технології, які покращують літій-повітряні акумулятори і зроблять їх комерційно життєздатними.

Літій-кисневі елементи теоретично здатні зберігати в 10 разів більше енергії, ніж стандартні літій-іонні АКБ. Але на практиці їх було складно застосовувати через швидку деградацію і втрати енергії. Винаходи Nissan здатні усунути ці фундаментальні вади, пише CarBuzz.

Що придумали інженери

Фахівці запропонували комплексний підхід, описаний у двох патентах. Перший передбачає створення повністю герметичної комірки. Колишні варіанти забирали кисень з атмосфери і страждали від потрапляння вологи. Нова ж конструкція використовує електрод, що містить оксид літію, каталізатор і гелеутворювальний полімер. Вони наносяться на поверхню колектора і шар електроліту.

Друге рішення запобігає внутрішнім процесам руйнування. Під час заряджання літій-оксидного осередку до його теоретичного максимуму всередині починає виділятися кисень, який необоротно знижує ємність. Для боротьби з цим електроди покривають спеціальним розгалуженим полімером. Він зменшує обсяги газу, що виділяється, не даючи йому шкодити структурі комірки.

Акумулятор електромобіля (ілюстративне фото)
Фото: Toyota

Результат

Поєднання цих двох інновацій утворює стійкий літій-повітряний акумулятор, який можна буде заряджати до його повної теоретичної ємності, але без занадто швидкої деградації.

Для галузі електрокарів це важлива розробка. Відмова від дорогих і рідкісних металів на користь більш доступних компонентів потенційно знизить вартість електромобілів. А підвищена щільність енергії означає або збільшення запасу ходу за тих самих розмірів батареї, або зниження її ваги і габаритів.

Хоча факт реєстрації патенту ще не гарантує серійного виробництва, ці креслення демонструють, що Nissan залишається вагомим інноватором на ринку акумуляторних технологій.

Раніше Фокус писав, що Nissan виводить на ринок рамний пікап ціною від $16 500 з витратою 1,9 л на 100 км. Новий пікап Nissan Frontier Pro надходить у продаж. Недорогий рамний пікап запропонують у бензиновій, дизельній і плагін-гібридній модифікаціях.

Теги за темою
електромобілі
Джерело матеріала
loader
loader